Foto bij Chapter 009

Liam James Payne.

@SuperSav AHAHAHAHAHAAHAH ja klopt, echt ik vond jou reactie genious!

Ik zat nu al bijna een uur in de auto met Niall.
Nouja niet dat Niall het door had, omdat hij nog steeds bewusteloos was.
Ik zet een zacht muziekje op. En begin mee te zingen :

I’m just sayin’, you could do better
Tell me have you heard that lately?
I’m just sayin’ you could do better
And I’ll start hatin’, only if you make me


Hoewel het een rap liedje was ging ik er gewoon zingend overheen todat ik in eens een smsje van Harry ontving :'Hee; we hebben haar. Waar moeten we haar heen brengen?' Waarop ik antwoordde: Breng haar naar het oude huis van mijn ouders die staat toch leeg. Je weet waar hij is toch?
Na een aantal uren gereden te hebben en er bijna te zijn krijg ik weer een sms. Geïrriteerd kijk ik naar mijn mobiel We zijn er; ligt de sleutel gewoon onder de mat? 'Ja ik kom er ook zo aan met N. antwoord ik erop. Ik rij nog een uurtje en kom eindelijk aan in Wolverhampton. Aah thuis, ik zucht opgelucht. Niall is nog steeds bewusteloos en ik heb al een plan om hem mee te nemen.
Aangezien ik best sterk ben en Niall volgens mij niet zo heel zwaar is waar ik van uitga omdat hij echt dun is ondanks dat hij zoveel eet.
Ja waar hij het laat weet ik ook niet. Maar goed ik leg hem over mijn schouder en zo zwaar is hij niet. Ik probeer de deur open te doen en het lukt ; ze zijn er dus toch al. Snel springen ze allemaal op en ik zeg ; 'Hey lads' Hey Liam krijg ik terug.
Ik zie Harry vreemd naar mij en Niall kijken; oke ik geef toe ik draag ook niet elke dag iemand over mijn schouder.
'There are furnitures in the car, can you pick them up'? 'Yeah ofcourse' zegt Harry. Ik had er gewoon handoeken ingedaan en een paar van Niall's kleren meegenomen, en voor Lauren had ik wat opgehaald bij haar ouders.
Dat huis is groot joh echt niet normaal en ik begreep ook niet waarom Lauren niet op hun leek maar daardoor was ze een gemakkelijker doelwit.
Ze is heel aardig hoor begrijp me niet verkeerd. Na een tijdje toen ik binnen was had ik door dat Lauren daar lag en ik legde Niall naast haar neer. Hmm , ik dacht al dat ze een leuk stelletje zouden vormen.
En dat werkt precies voor mijn plan.
'Guys hurry up; they're about too wake up' zeg ik dan.
We lopen gauw nog even naar mijn oude slaapkamer en ik leg alles klaar.
Ik zie dat Harry ook nog wat naast Lauren legt en zie die blik in zijn ogen. Wacht begint hij Lauren leuk te vinden?

Reageer (5)

  • Wilhelmina

    OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG VERDEEEER!(nerd)

    1 decennium geleden
  • xMrsTommo

    snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • papertowns

    verder!!<3

    1 decennium geleden
  • Spartan

    Ik wil echt weten wat nou het hele plan is.
    Ik ga even gokken hoowr:
    Ze sluiten Niall en Lauren op in een kamer voor 2 weken en hopen dat ze verliefd worden ofzo Dan na 2 weken sleuren ze Lauren het huis uit en is Niall's hart gebroken en hebben ze wraak.
    Of Niall word wel verliefd op Lauren maar zij niet op hem, ook hart gebroken.
    Meer of's heb ik niet dus moet jij maar gaan schrijven en ik gaan lezen ;)

    1 decennium geleden
  • Gavroche

    Oefoefoef, BadAssLiam

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen