Foto bij Chapter 004

Lauren Hope Diamond.

En oh leuk dat jullie mn verhaal leuk vinden !
Ik zit hier echt met zo'n enorme smile op mn face!

Ik ging met ze mee naar hun huis, en deze straat kwam me bekend voor!
Het was dezelfde straat als waar ik woonde, zouden we buren zijn?
We liepen het appartement in en we waren inderdaad buren.
'Guys?' zei ik. 'Yeah Lauren?' zeiden ze.
'Do you realize that we are neighbours?' 'Huh ; are you the new one?' Zei Zayn. 'Yeah ! oh I really like it that we're neighbours zei ik.
Do you want something to drink Lauren? vroeg Harry.
Ja zei ik graag wat sap, ik hou echt van sap. Een paar minuten later kwam hij terug met 3 bier en wat sap. Ah op dat momenten vind ik mezelf echt vreemd dat ik geen alcohol lust. Hmm het sapje had een beetje een vreemd smaakje maar dat mocht de pret niet drukken. We deden SingStar en oh god wat waren ze alle drie goed ! Ik zat maar een beetje te neuriën en naar Zayn te kijken. Hij is echt te knap met zn mooie ogen.
Ik begon een beetje te wiebelen en duizelig te worden.
Harry keek me aan, ik zag een beetje bezorgdheid en blijheid en pijn in zijn ogen.
Ik snapte het niet en ik liep naar hem toe : Is er wat Harry?
Nee nee antwoordde hij en liep gauw weer weg.
Ik snap het niet? Wat is eraan de hand? Ik liep naar Zayn toe en hij zag me wankelen. Hij had een mengeling van opluchting en blijheid in zijn ogen. Heh? Ik vroeg of er wat was maar hij zei precies hetzelfde als Harry. Ik ging weer op de bank zitten en begon dubbel te zien.
Ik ging even liggen en voor ik het wist werd alles zwart voor mijn ogen.

Reageer (2)

  • XxLxX

    Oehhh snel verder!<33
    bedankt voor je gb bericht trouwens (:
    'Xxxx

    1 decennium geleden
  • xMrsTommo

    Oeh, spannend , snel verder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen