een heel klein hoofdstukje uit Londen. bben overmorgen weer terug en ga dan weer veel schrijven.(K)

" We zijn hier nu al een week en we hebben al zo veel mensen ontmoet" zei Roos en keek mij blij aan. "Ja en ik heb de meest knappe jongen ever ontmoet en hij heeft een vriendin"zei ik somber. Ik was op het moment dat Niall de duer opende gelijk verkiefd op hem geworden. natuurlijk wisten hij en zijn vrienden dat niet maar ik had het Roos wel vertelt. Ze had me er de hele week mee gepest tot op het momend dat ze er achter was gekomen dat ik haar daar door ging ontlopen. En nu, nu begon ik er zelf weer over. Wat was ik toch een dom kind!!gelukkig ging Roos er niet op door. "Wat zullen we vandaag gaan doen?" vroeg ik snel toen Roos iets wilde zeggen. "Zullen we anders Harry bellen om te vragen wat zij vandaag gaan doen?" vroeg Roos /plagerig. "Zullen we gaan shoppen/." vroeg ik haar en ik hoopte dat ze niet snel van onderwerp veranderede. "Ja, goed idee. ik kan wel een paar nieuwe pumos gebreuken" zei Roos en ze sprong gelijk op van de bank. "Roos ik wil wel nog even dochen dus het zal nog wel even duren voor ik klaar ben" zei ik en stond ook op van de confortabele bank. "Geen probleem. dan ga ik me aan kleden en even naar Emma bellen of ze mee gaat. dat vind je toch wel goed he?"zei Roos en keek me smeekend aan. het verbaastde me dat Roos het zo goed met Emma kon vinden. ik wilde net gaan zeggen dat ik liever met z'n tweeen ging toen de bel ging. Butler liep de kamer door en en op dat momend ging de kamer deur al open. in de deur openning stond esther....


i hope you like it(L)

Reageer (3)

  • Apprentice

    Verdeeeerr! Echt leuk!(yeah)

    1 decennium geleden
  • YaraHoran

    wauw snel verder (H)
    i like it (K)

    1 decennium geleden
  • SpecialMofo

    Verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen