Alyson P.O.V

Lief dagboek,

Ik had vannacht die enge droom weer. En hij slaagde er weer in om me doodsbang te maken. Ik kan er niet tegen om die vrouw zo verdrietig te zien. En hoewel ze ouder lijkt te worden, het gaat niet weg. Wat heeft dat te betekenen? Als ik het mama vraag lacht ze en zegt ze dat ik zweverig ben. En dan nog iets: ik voel me de laatste tijd anders. Raar. Ik word sneller boos en dan ga ik trillen en ik zweer, gister had ik 40 graden koorts, maar ik behalve dat ik alleen een hempje aanhad terwijl het regende, what else is new, omdat ik het warm had was er niks met me aan de hand. Mama wilde me thuis houden, maar na discussie van een half uur ben ik toch naar school gegaan, al dan niet zonder ontbijt. Ik maak me ongerust. Ik mag niet meer naar het reservaat met de andere en Mike had net een strand uitje gepland. Het leek me gezellig om Bella op te vrolijken, want jezus, die kan lang om iemand treuren. Edward is al vijf maanden weg, en nu pas begint ze weer een beetje, heel klein beetje, normaal te doen. Een soort van. Ik wil weten wat er aan de hand is. En ik ga er achter komen ook.

Liefs Alyson

Reageer (1)

  • Sofieeeke

    hmm 40 graden koorts en u heeft last van woedeaanvallen, conclusie u heeft het shape-shifter syndroom
    bijwerkingen: je zult in een wolf veranderen wanneer gewenst
    niet gebruiken: wannneer u aan het rijden bent, wanneer u in het openbaar bent en niet in het circus wilt komen of wanneer u zwanger bent :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen