Zo praten jullie nog een tijdje voort tot jullie allemaal klaar zijn met ontbijten.

Ellenn hoopt dat de foto zichtbaar is ^^

JoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoyJoy
Liséé Liséé Liséé Liséé Liséé Liséé Liséé Liséé Liséé
ChrlotChrlotChrlotChrlotChrlotChrlotChrlotChrlotChrlotChrlotChrlotChrlot
IvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvyIvy

Ellenn hoopt dat het prentje zichtbaar is x]


It's just love x3'
“wat zullen we eigenlijk doen strax?” vraag je. “SHOPPEN!!” zegt Tiffany blij. “jaaaaah!!!” zeggen jij en Bill dan weer tegelijk. “jaah, shoppen shoppen shoppen!!” begint Jody plots vrolijk. Je schiet in de lach maar stopt al snel als je de gezichten van Tom Gustav en Georg ziet. “nee, niet shoppen” zegt Tom zagerig. “Ciara?” vraagt Tiffany. Ze kijkt je grijnzend aan en je knikt grijnzend terug. Je zet je recht en zet je op Tom’s schoot met je gezicht naar hem. Je zet puppy eyes op en begint aan de klep van zijn pet te prutsen. “Tommie” zeg je op je schattigst. Je neemt zijn pet op en haalt zijn dreads ervan tussen. “wil je echt niet gaan shoppen met ons? Ajb, doe het voor mij” je doet zo schattig mogelijk in de hoop dat hij toch ja zal zeggen. “aah, hoe kan ik dit nu weerstaan?” “dus je gaat mee?” vraag je blij. “tuurlijk, maar alleen voor jou!” “ThanQ ^^” zeg je blij en je geeft hem een zoentje op zijn neus. Je zet je weer op je plaats en ziet dat ook Tiffany weer neer zit. Ze had hetzelfde gedaan als jij maar dan bij Gustav. “en ik heb weer niets te zeggen zeker?” vraagt Georg dan. Je kijkt Tiffany aan en ze staat op. Jij zet je op een been vn georg en Tiffany zet zich op het andere. Jullie kijken hem beiden lief aan. “Georg??” vragen jullie samen. “het is al goet! Ik ga wel mee shoppen!” “thanQ!!” jullie geven hem beiden en zoen en zetten jullie weer neer op jullie plaatsen. “zullen we de koffers maar gaan nemen?” stelt Bill voor. Iedereen stemt in en jullie vertrekken naar boven. Jij helpt Tom, Jody Bill en Tiffany Gustav. Jullie stappen de kamer van Tom in. “ik haat dit echt!” zegt Tom en hij laat zich op bed neerploffen. “ik ook. Inpakken betekend bijna altijd afscheid nemen.” Zucht je en je zet je naast hem neer. Tom legt zijn hand op de jouwe en je kijkt hem aan. “ik wil ook nog niet weg hoor.” Zegt hij. hij spreid zijn armen en je weet wat hij bedoeld. Je spreidt ook jou armen en jullie geven een knuffel ^^’ je besseft maar al te goed dat Tom de eerste jongen is die je weer vertrouwd sinds tijden. En als je eerlijk moet zijn, het geeft je een goed gevoel. Hij geeft je een goed gevoel en je weet het maar al te goed. “weet je Tom” zeg je en je laat hem wat meer los zodat je hem kan aankijken. “jij bent de eerste jongen die ik sinds een hele tijd weer vertrouw.” Zeg je eerlijk. Hij kijkt je blij aan. “ik ben blij dat ik de eerste ben” zegt hij. je lacht even en voor je het weet voel je Tom’s lippen op de jouwe. Je laat hem gewoon doen en doet mee. Je voelt zijn tong tegen je lippen en je opent ze een beetje. Zijn tong baant zich een zoektocht naar de jouwe. Hij doet zo voorzichtig met je dat je bijna zou denken dat je breekbaar bent. Je legt je handen in Tom’s nek en trekt hem korter tegen je aan. Hij verschuift zijn handen die op je rug lagen naar je hoofd en begint wild door je haar te wrijven. Het geeft je een goed en een raar gevoel tegelijk, maar het gevoel dat overwint, is het gevoel van verliefdheid.
REACTIE'Z

Reageer (3)

  • kpopftw

    hihi , ik wil , euh jij? IN HET EGT ZIJN !!!

    GRRRRRR.........

    xX_snelzz verderzzz jij (zzzxD)
    bn in "zzzzz" stemming xD(cool)

    1 decennium geleden
  • JustMerlin

    weeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiitttttttttteeeeerrr
    bbbbbbbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttteeee
    nog niet duidelijk?

    wwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeiiiiiiiittttteerrrrrrrr
    bbbbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttteeeeeeee
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (K)van mij!!

    1 decennium geleden
  • LikeICare

    JAAAAAAAAAAAAa x'D
    thahahaha x'D
    begint wild door je haar te wrijven
    okéé;; nu krijg ik zo een beeld hea x'D dat ie heel m'n haar naar de klote helpt x'D thahaha x'D
    okéj;; da's eignlijk niet grappig;; maar hoe ik het nu zie wel x'D geloof mij x'D
    anyway x'D
    IK WEL DE VOLGENDE x'D
    en wel snel Ö

    IKLIEFTELLENSUPERVEEL!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen