Je bloost lichtelijk en Tom glimlacht. Je legt je ook op bed en hij komt tegen je aan liggen. Ook jij nestelt je tegen Tom aan. “slaapwel” fluister je. “slaapwel” fluistert hij terug en je sluit je ogen.

Omdat het goede doel joy dat vroeg en mijn allerliefste chrlotbrainschat de 5de lezer was ^^

Joyy und Chrlotbrainschat, ik hou vn jullie
Lisé, katya, marlies en IIvy, ik hou ook van jullie Ö
WAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!! ik heb een overhetemegageile tokio hotel drinktas joenge! it is mine!

is this the final day?
Je opent je ogen en voelt Tom’s armen rond je. Je draait je om en kijkt recht in het gezicht van Tom. Damn, he’s Qte! En zijn lichaam mag er ook wel wezen ^^’ je weet niet echt hoe je je moet voelen. Hij is wel lief voor je enz maar ben je echt verliefd op hem? Je weet wel dat hij meer te vertrouwen is als Sean, Tom zit teminste niet aan de drugs, en zit in een beroemde band. Misschien dat er ooit nog iets tussen jullie komt. “goodmorning sunshine” hoor je plots. Je kijkt op en ziet dat Tom wakker is. “ik ben eerder een nachtmens, sorry” zeg je lachend. “goodmorning moonlight dan?” “veel beter ^^” zeg je en voor je het weet druk je een kus op zijn lippen. “sorry” zeg je zacht. “geeft niet hoor, i liked it^^” je lacht even. “zullen we maar opstaan en gaan ontbijten?” je knikt en staat op en loopt de badkamer in. je doet Tom’s T-shirt weer uit en trekt je eigen kleren weer aan. Je kletst ook wat water in je gezicht en loopt de badkamer weer uit. “jou beurt” zeg je tegen tom die tv ligt te kijken. Hij staat op en neemt wat kleren mee. Je legt je neer in zijn plaats en zapt wat voort. Na een tijdje komt Tom de badkamer uit. “let’s go ^^” zegt hij en je zet de tv uit. Tom reikt zijn handen naar je uit en je neemt ze aan. Hij trekt je simpel van het bed af. “oeh ^^ thanQ^^” jullie lopen de kamer uit en Tom gaat naar een andere kamer. Je besluit hem maar te volgen. Hij klopt op de deur en Bill doet de deur open. “goedemorgen” zegt hij vrolijk. Hij laat jullie verder binnen en je ziet Jody de badkamer uitkomen. “JODY! Ö wat doe jij hier??” vraag je verbaasd. “ehm…ik ben bij Bill blijven slapen…” zegt ze verlegen. “Tiffany is hier ook nog…” zegt ze dan. “hebben jullie samen bij Bill…” “neej, zij is bij Gustav ^^” je schiet in de lach. “arme arme gustav xD we zouden hem beter waarschuwen Ö” “hij heeft geen idee wat hij in huis haalt” vult Jody aan. Samen beginnen jullie te lachen en de jongens bekijken jullie een beetje raar, hééél raar x’)

Eens jullie uitgelachen zijn halen jullie gustav, tiffany en Georg op en vertrekken jullie naar de eetzaal. Tijdens het ontbijt lachen en praten jullie veel. “vandaag is onze laatste dag hier, wel jaah, voormiddag.” Zegt Bill plots. “om welk uur vertrekken jullie?? Ö” vraagt Jody. “om 2 uur hebben we ons vliegtuig dus om 1 uur moeten we in het vliegveld zitten.” Antwoord Tom. “niet leuk x(“ protesteert Tiffany. Iedereen schiet weer in de lach door de manier waarop ze het zegt. “dan kunnen we deze voormiddag nog iets doen en dan samen eten en dan afscheid nemen!!” zegt Gustav. “super idee!!” zeg jij dan weer. Zo praten jullie nog een tijdje voort tot jullie allemaal klaar zijn met ontbijten
.
REACTIE'ZZ

Reageer (5)

  • xIIvy

    Superrr!:D
    Snel verdaah!^^
    Voor mij?!
    x3'

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    verder

    1 decennium geleden
  • Charlotje

    Moet'k nog iets posten voor het goede doel genaamd Joy? Anders, Voila da wast ^^'.
    Iloveyou

    1 decennium geleden
  • xFallingDown

    Goed! n_n Snel verder

    1 decennium geleden
  • LikeICare

    JAJAJAJA
    danktuu danktuu
    ugh;; nou wil ik wel de volgende hoa x'D
    als gij vind dat ik zaag moete ze maar slecht make x'D
    maar laat ze tog maar bter zow x'D

    EnIkLieftUu'hMeerDanTomUu'hHierLieftInDeezjQuizletÖMaarDanWelOpeEneAndereManierAhjaa x'D

    En Volges mij is dat heel veel niet? x'D

    <'3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen