De tranen stromen over je wangen en Tom troost je. Hij is nu 1 van de enige personen, die je grootste geheim kent, een geheim dat je liever vergeet.

Voor joyy!! en chrlot en ook voor lisé en IIvy jajaah ^^


How can I hate you?
“en waarom zou ik je moeten haten?” vraagt Tom als je gekalmeerd bent. “omdat ik me dom gedragen heb, omdat ik aan de drugs zat!” “iedereen maakt fouten! En de domste fout die ik zou kunnen maken is jou haten…” dit was echt het liefste dat ooit iemand tegen je gezegd heeft. Je kijkt Tom aan. “meen je dat?” vraag je ongelovig. Hij veegt met zijn handpalmen over je wangen. “tuurlijk meen ik dat.” Hij neemt je gezicht vast en drukt zijn lippen op de jouwe. Je weet niet waarom hij het doet, je vraagt je zelf af of hij het zelf weet maar goed. Hij laat je gezicht los en trekt zijn gezicht los. “en dit was niet zomaar een kus.” Zegt hij. je vergeet je tranen gewoon helemaal. “how could I hate you if I love you?” “Tom… ik vind je echt heel lief enz maar ik wil het nog even op vrienden houden, srry” hij legt zijn vinger op je lippen. “geeft niet, ik begrijp het wel.” Je glimlacht en geeft hem een klein kusje op zijn lippen. Het lijkt misschien raar enz, maar je kan er gewoon niets aan doen. “de feeststemming is wel over nu” zeg je stil. “zullen we naar het hotel gaan?” vraagt hij. je knikt. “ik sms wel nog even naar Tiff. *ik ben met Tom naar het hotel. He knows the truth…* je steekt je gsm weer in je zak. Ondertussen wordt er eigenlijk nog steeds niet veel gezegd tussen jou en Tom. Je voelt je gsm trillen en haalt hem weer uit je zak. *okj, hoe reageerde hij?* *beter dan verwacht, ik vertel het nog wel x3’* je hoopt dat ze nu niet meer terug stuurt. “zij weet het ook weer.” Zeg je dan maar. “eigenlijk is het wel raar hé…” zeg je. “wat dan?” vraagt hij. “wel, deze morgen zaten we nog naar elkaar te roepen en nu zitten we hier samen naar het hotel te stappen net of we elkaar al jaren kennen.” “eigenlijk voelt het wel zo, mssn klinkt het raar, maar ik je hebt deze avond een speciaal plaatsje gekregen in mijn hart” je slikt even. Bij Sean ging het ook zo snel, maar hier voelt het zo…anders. Het voelt beter dan toen, je bent nu niet dronken, je hebt niet de verkeerde vrienden en het lijkt allemaal perfecter op een of andere manier. “waar denk je aan?” vraagt Tom plots. “aan vannalles” “zoals?” “jou, Sean,… waar dacht jij aan?” “ook aan jou” “wat dacht je dan?” “ik bedacht me hoe prachtig je wel niet bent.” Zo gaat het nog een tijdje voort. Eens jullie zijn aangekomen gaan jullie meteen naar de kamer. “slaap je in je kleren of wil je een T-shirt van mij aan?” vraagt hij voorzichtig. “een T-shirt is goed.” Zeg je verlegen. Hij knikt en duikt ff in zijn koffer. Hij haalt er een T-shirt uit en geeft hem aan je. “Je kan je wel in de badkamer omkleden.” Zegt hij. je knikt en loopt de badkamer in. daar doe je je kleren uit en trek je de T-shirt aan. Je haalt je make up er nog af en loopt de kamer weer in. Tom ligt in zijn boxer op bed en bekijkt je. Je bloost lichtelijk en Tom glimlacht. Je legt je ook op bed en hij komt tegen je aan liggen. Ook jij nestelt je tegen Tom aan. “slaapwel” fluister je. “slaapwel” fluistert hij terug en je sluit je ogen.

REACTIE'ZZ

Reageer (4)

  • xIIvy

    Supaah!:D
    x

    1 decennium geleden
  • xFallingDown

    SuperLief! (: Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Charlotje

    Ieh; een goed doel.. Joy .
    Eerst: Kwete nie ofda echt een goed doel is, ik dacht eerder aan een kwaadaardig doel. Jajajajaja..
    en Twee; Hoho, Joy zou weer al Tom's shirt stelen zeg, maakt da mee.
    en Drie: Ellen; ik hou van jou; & doe maar snel verder! =D
    IEH IEH IEH.

    1 decennium geleden
  • LikeICare

    WIEOEEEEEEEEEEEEE x'D
    IK LIG MET TOM IN BED x'D
    Hum;; joa srry;; kon et niet helpen x'D
    anyway;; uu'h ideej was goett ^^'
    of was datt nog niet? x'D
    ik zou datt t-shirt sneaky mee naar huis neme;; zegge datk t zal wasse en dan trg geve x'D
    nhah -.-'

    VERDER ELLENTJE x'D
    Hup Hup!!

    x'D

    I <'3 Ellen More Than Anything In This World!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen