"thanQ Tiff" zeg je. je geeft haar een knuffel en loopt weg, terug op zoek naar Tom.

(H)een hartje voor joy (H) en een hartje voor Ivy (H) en een hartje voor chrlot (H) en een hartje voor lise (H)


I don't know why I do this...
Eindelijk zie je tom tussen de mensenmassa door aan de bar zitten. je loopt tot achter hem en legt je vingers op zijn ogen. "guess who I am" fluister je in zijn oor. "oeh, moeilijk hoor ^^ ik denk Ciara ^^" zegt hij lachend. "hoe wist je het toch..." zeg je lachend terug. je zet naast hem en besteld een pasoa. "nou, vertel me, wat was er gebeurd?" je slikt even en begint dan te vertellen. "mijn ex is hier,...of beter gezegd, was hier." zo vertel je de rest van het verhaal. "wat een klootzak" zegt Tom als je klaar bent met vertellen. je glimlacht eens naar Tom. "maar laten we gaan dansen" zegt Tom. je knikt en Tom neemt je vast aan je arm. eigenlijk doet hij je pijn omdat hij je vastneemt waar Sean zijn nagels in je vel staan maar je probeerd de pijn te negeren, ook al kan je een pijnlijk gezicht niet onderdrukken. Tom ziet je gezicht en laat meteen je arm los. "wat is er?" vraag hij bezorgd. je laat de sporen van sean 's nagels zien in je arm. Tom kijkt geschrokken. 'hbe ik dat gedaan??" vraagt hij bezorgd. "neej hoor; dat heeft Sean gedaan" zeg je terwijl je lief glimlacht. "Sean?" "ow ja, sorry, sean is mijn ex..." "sean..." fluistert Tom zachtjes na terwijl hij bedenkelijk kijkt. "laten we nu gewoon dansen ^^" zeg je als je hoort dat het liedje in een slow veranderd is. Tom knikt een keer vaag maar je schenkt er niet veel aandacht aan en je slaat je armen om zijn nek. je laat de zijkant van je hoofd op Tom's schouder rusten waardoor je met je neus bijna Tom's nek raakt. je merkt een heerlijke geur op die van Tom's nek komt en je weet niet waarom, het lijkt bijna automatisch, maar je begint Tom te zoenen in zijn hals. je voelt gewoon dat hij ervan geniet. "Ciara" brengt hij bijna kreunend uit. je stopt en kijkt Tom aan. "waarom deed je dat?" vraagt hij. "geen idee" zeg je en je voelt dat je aan het blozen bent. "je mag gerust verder gaan hoor ^^" zegt hij met een enorme grijns op zijn gezicht. *tuurlijk wil hij dat* je gaat met je gezicht korter bij het zijne en stopt net voor jullie lippen elkaar bijna raken. "you wish" zeg je dan op een zwoele toon. eigenlijk zou je nu je gezicht willen wegtrekken maar iets houdt je tegen, je weet zelf niet wat of waarom maar je kan het gewon niet. je merkt dat zijn gezicht nu ook korter komt en je sluit je ogen. zijn lippen strelen de jouwe en het lijkt wel een onschuldig kusje maar stilaan verloren jullie jezelf in een passionele tongzoen. het leek eeuwen te duren en eigenlijk wil je ook wel dat het eeuwen duurt. langzaam trekt Tom zijn hoofd terug. je kijkt hem recht in zijn ogen. "ik ga even iets drinken" zeg je en je laat Tom los. hij knikt en je loopt naar de bar, weg van wat je net gedaan hebt, weg van je problemen...
Hope ù like it x3
Reactie?
Nominatie?

Reageer (5)

  • xIIvy

    Supaah!:D
    x

    1 decennium geleden
  • liise

    IS DA DE LAATSTEN ????????
    OOOOOOOOH
    VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER!!!
    =D

    <33333-333.

    1 decennium geleden
  • JustMerlin

    lalalalalaa;alalalaala heb teveel red bull gedronken whieeee en ben nu melig xD verder verder!!!

    1 decennium geleden
  • xFallingDown

    Super!! (: Snel verder! (:
    xx <33.

    1 decennium geleden
  • LikeICare

    Tuurlijk Like Ik Het x'D
    Wie Liket Dit Nu Niet x'D
    EEEEEEN Ik Vind DAt Gij Verder Moet Gaan x'D
    Ahjaa x]

    <´3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen