gustav en georg kwamen de kamer ook in. je stelde je aan hun voor enz na een tijdje kwam ook Bill de kamer in en vertrokken jullie naar de club.

Gonna miss y"all x3

gonna miss ya 2 x3
I"ll never miss youx x/3

You'll never know the real me
aangekomen in de club liep je meteen samen emt jody en tiffany naar de dansvloer en jullie begonnen te dansen. na een tijdje had je dorst dus liep je maar naar de bar. je bestelde een pasoa ^^ "we hebben geen goede start gemaakt hé..." hoor je plots achter je. je draait je om en ziet Tom staan. "misschien wel jaa..." zeg je trg. "we kunnen het opnieuw proberen, ik beloof dat ik braaf zal zijn" zegt hij. "wel jaa, we kunnen proberen" zeg je trg met een knipoog. "dansen?" vraagt hij met een veelbetekenende grijns. "waarom niet.." jullie liepen de dansvloer trg op en begonnen te dansen. hij legde zijn handen op je heupen. na een tijdje ging het liedje over in een slow dus sloeg je maar je handen om zijn nek. hij legde zijn handen net boven je kont. "je valt wel mee als je danst." zeg je uitdagend. "en jij bent best goed als je danst." zegt hij terwijl hij met zijn piercing begint te spelen. "CHANGER!" hoor je plots en je wordt van Tom afgetrokken. voor je het weet sta je met georg te dansen. "wat gebeurd er??x')" vraag je verward. "vanaf nu dans je met mij ;D" zegt Georg. "en wie zegt dat IK dat wil??" vraag je speels. "ik " zegt hij met een knipoog x') "mhhahhaha xD als jij het zegt ;)"na een tijdje dansen heb je weer dorst dus verlaat je georg en gaat naar de bar. je bestelt weer een pasoa. je besluit de frisse lucht ff op te zoeken dus ga je maar naar buiten. je zet je ergens op een bankje in de buurt. je zit er nog maar ff tot er plots iemand naast je komt zitten. je blijft gewoon voor je staren omdat je geen zin hebt te kijken wie er zit. je hebt wel een vermoeden wie het is. "lang geleden hé.." zegt de persoon. "gelukkig maar..." zeg je trg. hij lacht sarkastisch. "nog steeds niets veranderd hé, nog steeds dezelfde bitch als vroeger..." nu is het jou beurt om sarkastisch te lachen. "je kent me niet eens, je hebt me nooit gekend en zal me nooit kennen..." "of dat denk jij, in de tijd dat..." "die tijd was een fout in het verleden, je maakte er gebruik van dat ik er niet mee om kon dat mijn ouders geen tijd voor me hadden, ik heb toen veel fouten gemaakt en jij was er daar 1 van...en als het niet stoort, ik ga terug naar de mensen die echt van mij houden..." zeg je en je staat op. hij neemt je vast aan je arm. "dacht het niet!" "laat me los, je doet me pijn!" zeg je droog terwijl je naar je arm kijkt. "ik laat je nu niet meer los hoor..." zegt hij terwijl hij met zijn andere hand je keel vastgrijpt. "wat heb ik ooit misdaan om met jou in contact te komen?" "je moest eens weten!" hij komt korter met zijn hoofd en drukt zijn lippen op de jouwe, voor hij het verwacht geef je hem een stomp in zijn maag. hij krimpt in elkaar. "bitch" zegt hij en hij geeft je een klap op je wang. "en daarom ging ik weg bij je..." zeg je. deze keer pakt hij je bij je beide armen vast, je kan echt geen kant meer op. hij komt korter en drukt weer een zoen op je lippen. je wil dit niet en kijkt hulpeloos in het rond. *dit is mijn enige kans* denk je. je geeft hem een kniestoot waardoor hij je loslaat en echt helemaal in elkaar krimpt. je wil weglopen maar hij neemt je voet beet waardoor je op de grond valt. gelukkig kan je je nog tegenhouden met je handen. je begint hard met je been te schudden om je los te krijgen. hij trekt je helemaal naar zich toe. je je geeft een enorme stomp met je been en je voet komt in zijn gezicht terecht en hij laat je voet los. je krabbelt overeind en loopt snel terug naar binnen. je handen zijn geschaafd en prikken hard, je gezicht vloeit waar hij had geslagen en zijn nagels staan hard in je arm. als je binnen bent zie je Tom en hij heeft jou ook opgemerkt. hij komt naar je toe. *damn, dat kan ik nu net niet gebruiken* "waar was je plots?" vraagt hij. "ik was een luchtje gaan scheppen..." hij kijkt je aan. "wat is die plek op je gezicht?" vraagt hij bezorgd. je legt je hand erop maar trekt hem meteen weer terug omdat hij begint te pikken. hij neemt je hand vast en bekijkt het. "wat is er gebeurd?" je kijkt om je heen..."ik ga even naar toilet" zeg je snel en je rukt je arm los. je stapt snel tussen de grote mensenmassa in naar toilet.
mensen, ik vertrek op vakantie dus er gaan 2 weken ofs geen quizen mer komen.
love y'all x3
Joy Ivy chrlot ùnd lise, ik ga jullie missen :'(

Reageer (6)

  • xFallingDown

    Snel verder! SuperGoed! (:
    xx

    1 decennium geleden
  • LikeICare

    ELLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN:O
    Ik heb nu VD geen afscheid kunne neme van uu'h :O
    da's kei erg gwn!!
    En ik mis uu'h nu al gwn :O
    weet gij wel wie erg da da is :O
    En da's nog keilang..
    Ik ga mij gewoon dood vervele (baby)
    en ik wil de volgendee!!
    waarop ekweer nog lang zal moete w8te xD
    Ik ga zelfmoord plege hoa als gij ni snel terugkeert!!
    Wa moet gij daar gaan doen in da dom land xD Hier in België ist pas plezant :O xD
    Tis ier sgoon weer enal :O En weet ge;; ier kunt ge véél meer doen als daar;; maar kkan der ffkes ni opkome xD

    IckLieftUu'h&IckMistUu'h x3(huil)

    1 decennium geleden
  • keptje

    awww, wie is hij..??
    ocharme, njah, veel plezier op reis!
    enn als je terug bent, snel verder hea!:D:D
    anders ga ik wene!(huil)

    Xx

    1 decennium geleden
  • Charlotje

    VERDER, EN ILOVEEYOU EN KWIL NIE DA GE WEGGAAAT! <333.

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen