"typisch jou hé ;P" "mhahaha maar ik ga een xtje douchen ;D want vanavond ga ik weer uit. maar kan je iets zoeken voor me tegen de hoofdpijn? want die gaat echt een beetje heel erg hard heersen ><"" ze lacht "geen probleem hoor "

x3 x3 x3 x3 x3 x3 joy lise ivy chrlot x3 x3 x3 x3 x3 x3

x3 x3 x3 x3 x3 x3
x|3 x/3 x/3 X/3 X/3

x3
je gaat naar je boven en loopt je kamer in. je opent je kast en neemt er nieuwe kleren uit. dan stap je de badkamer in en doe je je kleren uit. je draait de douche uit en kruipt eronder. de warme stralen doen je deugd en je vergeet alles ff, zelf je hoofdpijn. na een tijdje kom je ervanonder en droog je je af. je doet je kleren aan en besluit geen make up op te doen. je loopt de trap weer af en gaat de keuken in waar je brittany trg vind. "hey britt" "hey meisje, gaat het een beetje?" vraagt ze. "ja hoor, maar iets tegen de hoofdpijn kan nooit kwaad" ze rijkt je een glas aan. "dankje (:" zeg je dankbaar. je drinkt het glas leeg. eigenlijk smaakt het best vies maar als het moet moet het ^^. als het glas leeg is zet je het op het aanrecht. "ik trek me trg achter mijn pc" zeg je tegen haar. "heel goed voor je hoofdpijn" zegt brittany sarkastisch trg maar toch zie je dat ze een grijns niet kan onderdrukken. "en heel goed om dat pilletje uit te testen." zeg je trg en dan verdwijn je. je komt je kamer in en start je pc op. eens die deftig is opgestart meld je je aan op msn. meteen begint Tiff tegen je te praten. veel zinvol heeft ze eigenlijk niet te zeggen maar jah... na een tijdje dringt het tot je door dat je Jody haar msn nog niet hebt dus vraag je die maar aan Tiffany. zij had het blijkbaar wel en je voegde haar meteen toe ^^ zij had wel iets intressant te vertellen, vond jij toch.

je zat al een tijdje op de computer tot je plots: "Ciara, komen eten!!" hoorde. Pas toen het woord eten hoord merkte je dat je honger had. je zei tegen tiff en Jody dat je ging eten en liep de trap af. toen je in de eetkamer binnenkwam kwam een heerlijke geur je tegemoet. "mmmmm, wat ruikt het hier lekker! wat eten we? ;D" vraag je enthousiast. Brittany kwam lachend binnen met nog een pan in haar handen. " we eten........" (verzin zelf maar iets xD) jullie begonnen te eten en je legde ondertussen ng wat uit van wat er gisteren gebeurd was en dat je vanavond trg met hen ging stappen. plots ging je gsm. je keek op het schermpje en zag dat Tom je belde. je keek naar Brittany en ze knikte als teken dat je ff mogt bellen. "sorry hé" zei je nog en je nam op. "hey" zei je. "hey Ciara, met Tom" "I know..." zeg je droog. "ik stoor toch niet hé?" "wel ik was net aan het eten maar 'k mocht opnemen dus zeg wat je te zeggen hebt." het werd even stil aan de andere kant van de lijn. "om 9 uur eindigt ons concert maar dan zijn we er nog niet volledig vanaf. we hebbn dan nog enkele meet & greets enz dus als je tegen 11 uur naar het hotel komt zullen we wel ongeveer klaar zijn om te vertrekken." je denkt even na. "mij goed.." zeg je. "okej dan, zie je vanavond." "ja bye..." "bye" en je legt af. je loopt trg naar tafel. "precies je beste vriend ;-)" zegt Brittany sarkastisch. "tuurlijk, een betere vriend kan je je niet voorstellen..." zeg je sarkastisch trg. als jullie klaar zijn met eten help je haar nog even met de afwas enz. dan ga je terug naar boven op de pc en vertel tegen tiff en jody dat Tom je belde enz.

Für Ivy und Joy und chrlot wnt zij maken mijn quizjes xD maar ook voor de anderen die telkens weer een reactie laten (H) ik vind het zo lief ;D genoeg geslijmd xD

Reageer (6)

  • xFallingDown

    SuperGoed!
    xx

    1 decennium geleden
  • Charlotje

    Slijmbal! x'D
    En WEITER!!
    ily <333.

    1 decennium geleden
  • xIIvy

    Oeie!!(A)
    tis
    I WANT MORE!(A)
    Snorry ^^
    Ivy x.

    1 decennium geleden
  • xIIvy

    Jeej!!:D
    Ik sta erbij!:D
    ELLEN! I WILL MORE!!:D(A)...xD
    Ivy x.

    1 decennium geleden
  • keptje

    aww, verderr ajb!:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen