plots komt Jody de kamer inlopen. "0.o Bill 0__o Tom...0.O ><" ik ga me even opfrissen." je vond haar gezicht zo grappig dat je gewoon in de lach schoot. na een tijdje komt jody weer binnen. haar haar ligt al een beetje beter enz "goeiemorgen ^^" zegt ze. "ok goeiemorgen" zegt bill vrolijk trg. *okej, daar is iets aan de hand....*

Vette liefde voor Joy und Ivy und Chrlot und Lise ;D

wioe
wieoe
verveling heerst 0.o

Inspiratieloos voor alles behalve mn verhaal x')
je besluit er niet veel aandacht meer aan te besteden. jullie zitten daar nog een tijdje voort te praten en ook Tiffany komt er bij na een tijdje. "Hoe laat is het?" vraagt Bill plots. "kwart voor 10" zeg je. Bill zucht en kijkt Tom aan. "dan kunnen we beter vertrekken denk ik." zegt hij. "ow okej ):" zegt Jody. "maar we kunnen onze nummers geven en contact houden ^^ kom je niet naar ons concert vanavond?" vraagt Tom. "nope..." zeg jij dan weer. "maar vndaag is het laatste concert van de tour dus misschien dat we vanavond nog iets kunnen doen." zegt Tom terwijl hij veelbetekenend naar jou kijkt. *Damn, die gast dnekt dat hij echt alles kan krijgen ><"* "geen probleem" zegt Jody dan. *ik heb een probleem vanavond* "we sms'en wel om af te spreken ^^" zegt Tiffany. "okej, tot vanavond ^^" zegt Bill nadat jullie de nummers hebben uitgewisseld. en ze verdwenen uit het deurgat. "ik dnek dat wij beter ook naar huis gaan." zeg je. de meiden stemmen in en jullie leveren de sleutel in en gaan naar huis.
*thuis aangekomen*
"Ben thuis" roep je door het huis. je doet je schoenen uit en gaat naar de woonkamer. "waar hb jij de hele nacht gezeten??" hoor je brittany plots vragen. "in een hotel, bij een ster ^^" zeg je. Brittany kijkt je raar aan. "en je moet mij niet waarschuwen dat je 's nachts niet thuiskomt?" "wel ik was een heelklein beetje zat dus dat ging niet (A)" britany zucht. "typisch jou hé ;P" "mhahaha xD maar ik ga een xtje douchen ;D want vanavond ga ik weer uit. maar kan je iets zoeken voor me tegen de hoofdpijn? want die gaat echt een beetje heel erg hard heersen ><"" ze lacht xD "geen probleem hoor ;)"

Ik ga het simpel houden ;D
5xgemaakt en 3 reacties zijn genoeg, meer mag altijd ;D

Reageer (9)

  • xFallingDown

    Super!
    xx

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D

    1 decennium geleden
  • tomxkimkizz

    we want more we want more!
    verder verder verder !
    xx

    1 decennium geleden
  • LikeICare

    Whahahahahahahahahahahaha x'D
    zit k hier weer een half uur te zoeke naar die nieuwe mail;; ontdek ik dat r geen volgende is -.-'
    ugh wat is mijn leven lastig xD
    Anyway;;

    VERDER!! Öö


    Ich x3 ELLEN Ö

    1 decennium geleden
  • JustMerlin

    verder please.......super net als altijd
    (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen