"wel tom,... jij was te zat om naar het hotel te komen en dus hebben haar vriendinnen je naar hier gebracht. & zij was ook zo zat && jullie hingen zo aan elkaar dat we besloten dat ze wel bij jou zou kunnen slapen ...." zegt Bill. "en waar zijn mijn vriendinnen nu??" vraag jij dan weer. "die slapen hier op de gang (: " zegt Bill.

Damn ><
Bill en tom in vlle actie xD
"ow.. okej, dan ga ik hun even opzoeken denk ik..., bedankt voor de overnachting ofs..." je wil wegstappen maar dan zegt Bill: "w8 ik ga wel even met je mee^^". je kijkt hem raar aan. "nou... okej dn" jullie stappen de gang op en gaan naar de kamer waar Ciara en Tiffany overnachten. Bill klopt op de deur. er komt geen reactie. "volgens mij slapen ze nog steeds, iets dat ik ook liever zou doen ><" zeg ke chargrijnig. je hoofd staat echt op barsten. "ik denk dat we beter naar mijn kamer kunnen gaan." zegt Bill. je besluit hem maar te volgen. "ze zullen je wel komen halen als ze wakker zijn (:" zegt hij dan. "dat hoop ik toch jaa." mompel je in jezelf. "wat??" "ow ehm..jaa waarschijnlijk wel" lieg je terwijl je een fake smile opzet. jullie gaan hun kamer binnen en daar zie je Tom zitten met een glas in zijn handen (asperine ofs hé xD) je ploft naast hem neer in de zetel. je houdt het zo gewoon niet met die hoofdpijn. je sluit je ogen. je voelt dat je bekeken wordt. je opent je ogen weer en kijkt chagrijnig opzij. "wat??" vraag je heÏrritterd. Tom begint te grijnzen. "ooh nix hoor^^ ik bekeek ewoon even met wie ik de nacht heb doorgebracht. ^^" zegt hij. "hou het beeld dan maar goed vast want lang zal je me niet meer kunnen bekijken." zeg jij chagrijnig trg.

thanQ vr de reacties jullie zijn gwn te lief ^^ xD

Reageer (6)

  • LikeICare

    JAMAAR x'D
    K Kan der niimr mee lachn hea xD
    WAAR BLIJFT DEN VOLGENDEN? :O
    Gaaj bitte snel eehn maakn?
    *big puppyeyes*
    KWIL DER AALLEESS voor doeen ^^
    xx

    1 decennium geleden
  • zottie

    verder aub!!!!!!!!!!
    xxx-jez

    1 decennium geleden
  • keptje

    awh, leuwk
    verder ajb!:D:D

    Xx

    1 decennium geleden
  • xFallingDown

    SuperGoed! (: Snel verder! (:
    xx'

    1 decennium geleden
  • xIIvy

    hahaa!!:D
    supaah!!^^
    Snel verdaah!!:D
    Ivy x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen