*hé, in dit hotel slaap ik!!* zegt Tom plots. je schiet in de lach waardoor Tom je raar aankijkt. jullie stappen binnen. *wat is je kamer nmmr??* vraagt Jody aan Tom. *ehm...zimmer 483^^* antwoord hij. jody zucht en stapt naar de balie.

just shut the fuck up
[Jody POV]



*welke kamer slapen Tokio Hotel??* vraag je aan de baliemens xD *sorry maar dat is geheim...* zegt het baliemens trg xD "okej, daar krijg 'k op deze manier niix uit" denk je bij jezelf. *CIARA!! TIFFANY!! KOMEN!!* riep je. je riep het express heel luid zodat het nogal door het hotel klonk ^^. *hey, kan het wat rustiger!!* zei de baliemens op een gemene toon. je negeerde hem maar ^^ Tiff komt binnenlopen en sleurt Ciara achter zich. ze hoeft Tom niet mee te sleuren want die hangt aan Ciara xD het baliemens kijkt naar de ingang en schrikt als hij Tom ziet. je kijkt het baliemens uitdagend aan. *in welke kamer slaapt tokio hotel??* vraag je opnieuw. *kamer 257 3de verdieping links -.-* antwoord hij. je grijnst ^^ *danke ^^* zeg je. jullie stappen in de lift. *derde verdiep* zeg je en Tiffany drukt op het knopje.

[Ciara POV]

Tiffany sleurt je achter haar mee terwijl jij Tom vasthoudt. je weet echt niet wat er gebeurt. dan slepen ze jullie de lift in. Tiffany drukt op het knopje en de deuren sluiten zich. *ik ben moe.* zeg je. *ik wil slapen* zegt Tom dan. "die 2 hebben elkaar echt wel gevonden hé ><" zegt Tiffany. je zet je neer in het hoekje van de lift en sluit je ogen. het duurt niet lang of je voelt iemand tegen je aan komen zitten. je kijkt en ziet dat het Tom is. je sluit je ogen weer. nog geen 2 seconden later stopt de lift en gaan de deuren open. Tiffany trekt jou recht en duwt je de lift uit terwijl Jody hetzelfde doet met Tom. *gvd!! met die 2 is echt niets aan te vangen!!* zegt Jody boos. ze sleuren jullie mee de gang door. * 249-251-253-255-257* hoor je tiffany zeggen. *hebbes* volgt er nog achter. ze klopt aan en niet veel later staat er een jongenn in de deur. *TOM!!* zegt de jongen. hij begint vanalles in het duits half te roepen naar hem. *shut the fuck op!! mijn kop gaat barsten!!* roep je boos trg. *Danke ^^* zegt Tom daar dan weer op xD dan begint de jongen in het engels: *srry voor het roepen.* zegt hij verontschuldigend. *bednakt dat jullie hem hebben trggebracht zonder kleerscheuren.* ging hij verder. *graag gedaan hoor* antwoorde Jody. je kon aan haar zien dat ze nerveus was. je begreep het niet maar toch vond je het geestig. je grinnkte. plots werd je uit je gedachten verstoord doordat je naar beneden getrokken werd. je liet je maar vallen. je zag dat het tom was en je ging tegn hem aan zitten. je sluit ogen, hoort nog even gepraat maar dan val je in een diepe, diepe slaap. (ooh dit lijkt wel een sprookje ^^waar Tom de knappe prins is ^^ rawr ^^)

sorry voor de lange wachttijd :O mr 'k ga mijn best doen mensen!! onthoud wel dat het examens zijn hé >< mr drna is't vakantie dus zal 'k veeeeeel quizjes makn :O alle mensne die examens hebben: SUCCES!! :D

Reageer (7)

  • xIIvy

    Geen liekes meer?!:O
    Ivy x.

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    haha sppr:D

    1 decennium geleden
  • xDickHEAD

    Weiter! :D
    laaat je me weten als de volgende er is?

    x.<3

    1 decennium geleden
  • Superhero

    Weiter !!!
    Kun jj segge als vervolg der is fsoo ?? Xx

    1 decennium geleden
  • XEKaulitzX

    VERDER!!!!!!(H)_O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen