jullie lopen samen naar de bar. *een b....* je kan je zin niet afmaken wnt Tiffany staat naast je. *een watertje voor hun* zegt ze ng voor jij iets kn zeggen. je kijkt haar raar aan. Tom niet wnt die had het met moeite door. *water is voor vissen!!* zeg je x'] *jaa, mr jij bent te zat om ng een biertje te drinken!* zegt ze trg

x3
* en wth heb je met Tom gdn?? :O* zegt Jody die er is komen bijstaan. *ik?? nx^^* zeg je schijnheilig. *HALLOW!! 'k weet niet of je het weet mr hij heeft morgen CONCERT!!* zegt Jody weer. *'t is zijn fout!!* zeg je met een zielig gezichtje. *hij kreeg altijd dorst!!* *en drm dat JIJ hem altijd nr de bar meesleepte...* zegt Tiff op haar beurt weer. je zucht. je neemt je water vn de bar en bekijkt het eens. *er zit niet eens kleur in!!:O* zeg je x'] *opdrinken NU!!* beveelt Tiffany je. je kijkt zuur naar haar en drinkt het op. *en nu gaan we naar huis!!* zegt ze. *En tom dn??* vraagt Jody. Tiffany zucht. *kunnen we zijn band niet bellen ofs?* zeg ze. * 'k heb een idee ^^* antwoord Jody.

[Jody POV]

je stapt nr Tom toe. *hey, mg ik je gsm?? ^^* vraag je op je liefst. je weet dat Tom in de wind is mr net niet genoeg om ja te zeggen. *en wrm dn wel??* vraagt hij terwijl hij je goed bekijkt. *mn geld is op en ik moet ff bellen + ik ben een vriendin vn Ciara en we gaan naar huis gaan.* als hij het laatste hoort kijkt hij opslag verdrietig. hij zucht. *nou okej dn :(* zegt hij. jullie gaan met zn vieren naar buiten. je neemt zijn gsm aan en kijkt bij zijn contacten. je ziet Bill staan dus neem je die nmmr maar. je houd de gsm aan je oor en hoort hem overgaan. eigenlijk wordt je best wel nerveus. na een tijdje hoor je Bill slaperig opnemen. hij zegt iets in het snel duits waar je niets vn verstaat. *Euhm... Bill.* zeg je. Bill zegt weer iets in het duits. *okej....* zeg je in het engels. *kan je ook engels praten?? 'k versta nl geen duits -.-* zeg je. *ow, okej sorry!!* zegt Bill deze keer wel in het engels. zijn accent is best wel geestig. *mn vriendin heeft Tom ontmoet in een club deze avond maar ze zijn allebei wat aangeschoten en Tom is niet in staat om te rijden :S* zeg je. plots hoor je achter je Ciara en Tom allebei lachen. je draait je om en ziet Tiffany er doodserieus bijstaan. aan de andere kant vn de lijn hoor je ver ergens duits gepraat vn verschillende stemmen. *okej, ehm.... kunnen jullie hem naar het Hotel brengen?? het is niet zover. de naam vn het hotel is *naam hotel* (srry, 'k heb gn inspi gnogeg vr een naam x'])* zegt Bill. *okej, we komen er zo aan ^^* zeg je trg. je hangt op.

[Ciara pov]



je hangt half rond Tom en hij rond jou. je ziet Jody naar jullie toekomen. *we moeten Tom naar huis brengen.* zegt ze. *Tom blijft bij mij ^^* zeg je. *en zij bij mij* voegt Tom eraan toe. *dronken en verslaafd aan elkaar -.-* zucht Tiffany. *whtever* zegt Jody. ze loopt naar Tom en jou toe en sleart jullie mee. jullie stappen naar het hotel. ondertussen maken jij en Tom lawaai voor heel de buurt ^^ *Als er nu maar geen paparazi komt* zegt Jody. jullie stappen verder (en verder x']) *volgens mij is het hier* zegt jody als ze stopt. *hé, in dit hotel slaap ik!!* zegt Tom plots. je schiet in de lach waardoor Tom je raar aankijkt. jullie stappen binnen. *wat is je kamer nmmr??* vraagt Jody aan Tom. *ehm...zimmer 483^^* antwoord hij. jody zucht en stapt naar de balie.

SRRY dat ''t zo lang duurde :O echt SRRY SRRY SRRY!! :O:( mr hij leeft héé ^^ zouden jullie mn nieuwe quizjes ook willen doen ajb?? wnt ze worden nii echt veel gemaakt :O :( en nominatie (vr whtvr ook) is altijd welkom ^^

Reageer (8)

  • xIIvy

    (Y)(H)
    Ivy x.

    1 decennium geleden
  • Lacrimae

    woooow dit is mijn hotel.. ik zou ook zoiets zeggen zeer herkenbaar wahaha! XD

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    SUPER GOED:D
    snel verder:D
    laat je wete??
    kusskuss

    1 decennium geleden
  • sthslovers

    sorry dat ik er laat mee kom maar weiteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    -xxx-jes salma

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen