Het was echt een enorme kamer. Ze had wel goede smaak want de kamer was leuk ingericht enz. *zetten we ons op bed om te studeren?* vraagt ze. *ehm… jaa is goed* antwoord je .

thnQ vr de lieve berichtjes (H)

They're coming to town!!
je zet je tas naast haar bed en kruipt erop. Ondertussen zet ze een muziekje op. Ze kwam bij je zitten op bed. *met wat gaan we beginnen?* vraagt Jody. *laat staan dat ik weet WAT we moeten doen!!* zeg je lachend. *beginnen we met wiskunde?* “okej, volgens mij doet ze noooit haar agenda open…” denk je bij jezelf. Jullie beginnen te studeren. Eigenlijk snap je het beter als zij het uitlegt dan als al die leerkrachten het uiitlegen x’D na een tijdje studeren zijn jullie klaar.

Je kan je nieuwschierigheid niet onderdrukken. *wie zijn dat?* vraag je terwijl je nar een poster wijst met een band op die je niet kent. *Tokio hotel* antwoord ze doodnrml. *ehm… wie?? x’]* vraag je. *tokio hotel, w8 ff* antwoord ze. Ze loopt naar de radio en en steekt een andere CD in. Ze drukt op play en zet het volume luider. Je luisterde aandachtig. *welk liedje is het?* vraag je. *Monsoon, het was hun eerste hit, ng niet zo lang geleden…* antwoord ze. Je dacht na. *het zegt me ver wel iets, denk ik x’]* *morgen geven ze concert hier :D* zegt ze blij maar dn verandert haar gezichtsuitdrukking nr verdrietig. *ik mag alleen niet gaan :(* voegt ze er aan toe.

living legend ù can look but don't touch komt vn het liedje break the ice vn britney :D geraden door: Pienetjuh als eerste en de 2de die het raadde was MThlover :D
grappgste inzending vond ik wel die van xIllusionx nl: MICHAEL JACKSON x'D jij krijgt ook wel iets :']

next one: Baby when I know you’re only sorry you got caughthopelijk kn ik nu is een tip geven :P

Reageer (11)

  • xIIvy

    (Y)(H)
    Ivy x.

    1 decennium geleden
  • xIIvy

    :D
    CONCERT VAN TOKIOHOTEL!^^(H)
    En ik weet het antwoord ook niet xD
    Maar het zal wel van Rihanna zijn fzo iets...xD
    (Y)(H)
    Ivy x.

    1 decennium geleden
  • xREDEN

    rihanna take a bow.
    HOU van dat liedje!

    1 decennium geleden
  • Pasiphae

    VERDER!!

    XxX

    1 decennium geleden
  • Pasiphae

    Rihanna - Take a Bow

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen