Foto bij 003

Na een half uurtje kwam Joe weer terug met een heerlijk ontbijtje, 2 warme croissantjes met aardbeien jam en een glas appelsap. 'dankje, je bent een schat, maar moet jij niks eten' ' ik ben net al een croissantje gehad toen ik het voor jou aan jet klaar maken was' ik lachte lief naar hem en begon aan mijn croissantje. 'het was heerlijk, maar als je het niet erg vind ga ik me nu even omkleden en dan kom ik zo wel naar jou toe en dan gaan we met z'n allen wat doen, oke?'. 'is helemaal prima, dan zie ik je zo' hij liep mijn kamer door naar mijn raam, en sprong eruit. Snel rende ik naar het raam om te kijken of alles goed ging. 'Joe gaat het wel goed'. 'tuurlijk, ga jij je maar omkleden, ik zie je zo'. 'wacht even, even dat het weet, we hebben ook een deur' en lachend liep hij weg.

[Joe POV]

Ik liep ons huis binnen en Nick kwam meteen naar me toe gerend. 'Joe waar ben jij in godsnaam geweest, ik heb je wel 100x proberen te bellen'. Ik voelde in mijn zakken en inderdaad ik had geen telefoon bij me. 'Ik was bij Emmely en ik was mijn telefoon vergeten' Nick begon te lachen 'Heb je weer een reden gevonden om bij haar te slapen'. Ik negeerde zijn vraag 'Emmely komt trouwens zo, we wilde wat gezellig met z'n allen doen omdat dit de laatste dag is van de vakantie, doe je mee'. Eerst keek Nick mij raar aan omdat ik zijn vraag ontweek. 'Ja, tuurlijk gezellig, wat ben je van plan' Om eerlijk te zijn had ik nog geen idee, maar ik moest het wel snel bedenken want het moest perfect worden om indruk op haar te maken.

Reageer (1)

  • JessyJonas

    Whaha snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen