~TH~ Why should I be sad?? [16]
"wat gaan we doen??" vroeg je. "ehm...geen idee x')" jullie dachten zo een hele tijd na. "IK WEET HET " roep je plots. "vertel " "we gaan....een film kijken " zeg je trots. "perfect idee ^^ maar welke??"
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Allee!
1 decennium geledenMeend gij dat?!
Dat gij morgen geen quiz'en ga maken!!:(
Ikke dan nog meer down morgen!!
Snel verdaah!!
Ivy x.
Ooch; lieve schat. Ik stuur u duizend sms'jes (als mijn gsm teminste wilt meewerken ) & Ik ga aan u denke ; en wete ik schreeuw wel es u naam tijdens die hun optrede x'D; da ge ook aanwezig zijt . && Ik lieft u heel erg hard !!
1 decennium geledenMaak morgen toch maar een quiz; Ookal zijde down; Ik ga u wel opbeure ffzo.
Wete 's ochtends om 10u gade zo een berichtje krijge met; 'Wij staan hier in de 'rije' , de deure gaan maar ope binnen een uur en ik heb het koud.' en dan om 11u gade een krijge met 'OmgOmgOmg; we zijn eindelijk binne (danku stomme security) en nu gaan we ons naar voren begeven en alle wanneB's wegduwen.' en dan om 12u gade een krijge met 'Omg; ik vind Milow maar niets' ofwel 'Milow's wel nog goed hea ' ; en dan om 13.30u ffzo dan gade een krijge met 'OMG ZORNIK IS ANA DE BEURT! WIOEWIOE <3.' en dan om 16u krijgde een met 'OMG LIEFORD TOKIO HOTEL WAS ZO ONGELOFELIJK GOEE. EN GEIL ENAL; EN TOM DIE VROEG NAAR U WANT JA IK HAD U NAAM GEROEPE. MA IK STUUR U NOG ALLE FOTO'S (ma nu kunde geen meer krijge van James Blunt want mijn batterije hebben het begeven op het einde van TH!)
En dan krijgde rond 19u een met ' Omg; ik gooii sebiet echt ene tomaat tege James Blunt dieje zijn kop hea!' En dan gade gij moeten lache; en dan zijde minder down enaal!
IKLIEFTUULIEFJE! <3.
snel verder
1 decennium geledenWEITER BITTE!
1 decennium geledenZe zijn super!!
Geeft niet dat er morgen geen komen.
Ik ga btw ook niet naar wb.
Scheisse.
Ik heb wel zin, maar ja..
x