Foto bij Zesentwintig

Ik besef heel goed dat er waarschijnlijk bijna niemand is die Sherlock kijkt (de serie met Benedict Cumberbatch die zich afspeelt in onze tijd, niet de films met Robert Downey Jr), maar ik ben koppig en plaats hier dus toch een link naar mijn drabbles. :'D

We can't giggle, it's a crime scene.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Amused

    Parkeer hield me af en toe gezelschap, waardoor hij bewees een heel loyale vriend te Zijn,

    Geen zin om reactie te geven..

    1 decennium geleden
  • Felonys

    ja, waar over zou ze hem willen spreken?? dat hij zo afwezig is, dat hij gay is?? ik weet het niet.

    Maar heel snel verder!!

    1 decennium geleden
  • LeenKWAK

    Je maakte me blij met een nieuw hoofdstuk :)
    Echt een leuk verhaal is dit, stiekem hoop ik nog altijd dat Albus op een of andere manier toch toverkracht heeft en dat hij op zweinstein terecht komt, hahahah :)

    1 decennium geleden
  • Illusie

    @Tempesta, idd. Albus is gewoon fantastisch, dus ik snap ook niet waarom hij geen vrienden heeft.
    Maar waar gaat dat over?

    1 decennium geleden
  • Muze

    sherlock, nice. Ik denk dat ik het wel eens ga bekijken.
    Hm oeps, ik dacht dat het gedoe met Scorpius zich afspeelde in de kerstvakantie, waarschijnlijk vanwege de tijd van het jaar hahah xD Hmm, een aardige lerares wiskunde. Dat heb ik nu wel nog nooit meegemaakt. Wiskundeleraren, vooral vrouwen komen straight from hell.
    Ik ben eigenlijk wel blij dat Damon het stil houdt. Ik wil het graag zien alsof hij dat doet om Albus een beetje te sparen, dat hij nog genoeg om hem geeft om niet de rest van de school over zijn geaardheid te vertellen.
    Nu snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen