GELUKKIG 2012 IEDEREEN! xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • alskar

    Jaaaaa <3
    Ik vind ze echt perfect samen!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    I love them together!

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    eventjes weer een inhaalactie... Ik heb het gewoon druk in de vakantie:O nou ja niet zo zeer druk, maar meer door omstandigheden druk.....
    oké maar dat boeit jou niet heel veel;)
    dus een gezond, fijn, gezellig, gelukkig ehm wat nog meer, vrolijk o wacht dat is hetzelfde ehm... een schrijfvol (tja ik weet niet hoe ik dat moest verwoorden) 2012!!!!
    vooral veel schrijven natuurlijk:P
    haha verder dring ik helemaal niet aan hoor, pfft nee hoe kom je daar bij;)


    Maar eigenlijik is dat best wel lullig, meisjes doen altijd echt heeeel erg lang er over om zich klaar te maken voor een date en dan zie je de jongen en die heeft dan meestal een simpele spijkerbroek met bloesje aanxD dat is toch lullig... Oké ik weet niet wat die thuis allemaal ngo doen natuurlijk, maar het ziet er meestal (ja ik heb natuurlijk heeeeeeeee lveel ervaring *kuchkuchkuch, help ik stik kuchkuch:P*) niet echt uit alsof ze nu een uur daar mee bezig zijn geweest ofzo;)
    maargoed ze zijn wel schattig samen!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen