Ik kon het niet laten om toch om 22.54 nog snel een hoofdstukje te schrijven(K)

dublin

"Jongens waarom zijn jullie niet thuis" vraag ik aan Harry, Louis, Zayn, Liam en de meisje. "We vinden het hier veel gezelliger" zei Emma en keek Yara en mij arrogant aan. "Em, schatje, doe eens aardig" zei Harry en gaf haar een zoen. "Gaan we nu klef doen Harry?" vroeg Zayn plagerig."Ja Zayn, je ken hem al wel even" deed Louis er een schepje bovenop. Dat was blijkbaar de druppel want Harry sprong op waarbij Emma op de grond viel en hij stormde op Louis af. Maar omdat Susanne op Louis schoot zat stormde Harry eerder op haar dan op Louis af. Louis merkte dat en probeerde Susanne nog duidelijk te maken dat ze op most staan maar ze was met Elina aan het praten en merkte dus niet dat Harry op haar en Louis afstormde. Als de afstand iets langer was geweest was het Louis gelukt om Susanne van zijn schoot te krijgen en was het meer een beetje stoeien geweest wat er dan zou gebeuren. Maar helaas was de kamer niet langer en botste Harry met volle snelheid tegen Susanne op. Waarna haar eerste reactie Harry slaan was en....verder zal ik het maar niet meer beschrijven. Maar dit hele gebeuren gebeurde in slechts 2 minuten en ik had helemaal niets gedaan. Had ik naar Susanne moeten schreeuwen dat ze opzij moest gaan of had ik tegen Harry moeten schreeuwen?? Ik weet het niet. Maar blijkbaar was alles al weer goed want toen ik uit mijn gedacht op schrok zaten Louis en Harry hard te lachen en ging het gesprek tussen Elina en Susanne gewoon weer verder waar het was gebleven. Blijkbaar was dit dus normaal want Sean keek mij aan en l\kwam naar mij toe. "Dit gaat zo altijd hoor"zei hij en gaf me een knipoog.



Haha nog net in 2011(K)
een gelukkig nieuw jaar allemaal het ik ga in Londen over mijn verhalen na denken.
xoxo(K)

Reageer (5)

  • Apprentice

    hahahahaha LOL. Leuk stukje! loveit!

    1 decennium geleden
  • SpecialMofo

    Nice! Verder

    1 decennium geleden
  • YaraHoran

    leuk haha (K)

    1 decennium geleden
  • EmmaxNiall

    noh, lekker dan, ik ben arrogant :(

    1 decennium geleden
  • drunklinson

    hahah ik ben wel agressief,
    je verhaal is top (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen