Foto bij 1.8

Catharine Elisabeth Moore

De volgende dag ben ik bezig een outift bij elkaar te zoeken. Nadat ik eindelijk een outfit heb gevonden loop ik naar beneden. Ik hoor allemaal gepraat uit de keuken komen. 'DAT GA JE NIET MENEN!!' hoor ik Harry schreeuwen. Ik loop de keuken binnen en vraag wat er aan de hand is. Ze vertellen dat de tour verzet word. De eerste show begint nu pas over een maand. 'Ik moet naar school en als ik terug ben wil ik niet dat alles over hoop gehaald is Harry..' zeg ik en naast me hoor ik Liam lachen. Ik kijk hem even aan en loop naar buiten. Ik pak mijn fiets en ga op weg naar school.

Als ik op school aankom zie ik Feya al staan samen met David. Ik begroet hun en samen de school binnen.'Wist je echt nog niet dat Harry beroemd is?' vraagt Feya en ze kijkt mij aan. Ik schud mijn hoofd en we lopen het wiskunde lokaal binnen. Ik ga zitten en kijk verbaasd naast me. Feya ziet daar. 'Ga je niet naast David zitten?' Ze schud haar hoofd. 'Ze gaan toch op tour over 3 dagen?' Ik vertel haar dat de tour verzet is en ze kijkt verbaasd. 'Opletten dames!!' hoor ik mevrouw Stel zeggen. We kijken snel op en de hele les -kuch- letten we op.

Jeej ik heb eindelijk een hele verhaallijn verzonnen..
Oooh en er komt veel ruzie in voor -muahahaha-

Reageer (1)

  • kaaskopx

    waarom ga je niet meer verder? x was heel leuk x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen