Foto bij 1.7

Catharine Elisabeth Moore

Door gepraat word ik wakker, maar ik open mijn ogen niet want ik hoor dat ze over mij aan het praten zijn. 'Wat liggen ze daar schattig.' hoor ik volgens mij Louis zeggen. Wie liggen schattig samen? 'Tss, als die haar hart breekt dan...uch!' zegt Harry nog slaperig. Opeens heb ik door dat ik op iemands borst ligt en dat er een arm om me heen ligt. Snel open ik mijn ogen en zie ik dat ik op Liam's borst lig en dat hij zijn arm om me heen heeft geslagen. Ik haal voorzichtig Liam's arm weg en ga recht op zitten. Er ligt ook een deken om ons heen. Ik ben benieuwd wie dat gedaan heeft, vast Anne. Ik wrijf in mijn ogen en zie Harry, Niall en Louis staan. Ze glimlachen naar me en Louis vraagt:'Lekker geslapen?' Ik knik en ik schrik op van gekreun naast me. Ik kijk opzij, zie dat Liam langzaam zijn ogen opent en hij kijkt verbaasd om zich heen. 'Waarom staan jullie hier allemaal?' vraagt hij slaperig. 'Nou.. Cat en jij lagen heel schattig te slapen.. Dus ja' beantwoord Niall droog zijn vraag. Ik besluit maar weg te lopen van de jongens en vooral van Liam. Ik loop de keuken in en zie dat Zayn in de koelkast aan het kiijken is. 'Wat zoek je?' vraag ik en Zayn kijkt me boven de koelkast deur aan. 'De melk.' Ik zeg tegen hem dat er nog wel nieuwe melk in de voorraad kast ligt en hij loopt de keuken uit. Ik zucht diep en ga op een stoel zitten. Wat een gedoe zeg. Opeens borrelen er allemaal vragen omhoog. Lagen Liam en ik de hele nacht zo te slapen? En hoe zijn we zo terecht gekomen? Maar de grootste vraag is toch wel: Begin ik verliefd te worden op hem? Want ik vond het wel fijn hoe we lagen.

Sorry voor zo lang niks plaatsen, maar kerst en verjaardagen enz..
Nou ff een leuke gif:

Reageer (1)

  • Jagkass

    Hihi! Ze liggen samen! (:
    Waarom zou het me niks verbazen als er foto's zijn genomen en die later opduiken! (:
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen