Dankwoord
Dankwoord
Met het activeren van dit dankwoord is Christmas shoes for mama nu toch echt officieel afgelopen. Ik wil jullie allemaal stuk voor stuk bedanken voor het lezen van mijn verhaal. Jullie zijn echt fantastisch. (: Ik hoop dat jullie het leuk vonden, haha. Ik vond het schrijven aan dit verhaal super leuk door de geweldige reacties dus een special thanks to de mensen die een reactie hebben geplaatst, en dan vooral de trouwe reactieplaatsers. Jullie zijn allemaal Amazayn.
Verder wil ik even melden dat ik alweer een inspiratie heb voor een nieuw verhaal maar op dit moment heb ik het iets te druk met school. Moet eerst even wachten tot mijn profielwerkstuk ingeleverd is de maandag dat school weer begint.
Verwijder je abo dus nog niet. Zodra ik een nieuw verhaal begin of een vervolg schrijf voor dit verhaal meld ik dat dus hier. (:
Ik hoop dat 2012 een leuk jaar wordt voor al jullie lieve lezers en maak er een feestje van de 31ste (:
I love you all. <3
Joyce
Reageer (13)
Dit verhaal was echt prachtig <3
1 decennium geledenBedankt voor je gb berichtje!
Kan niet wachten op je nieuwe verhaal , succes met je profielwerkstuk!
EstatedAmore heeft mij van de woorden gestolen.
1 decennium geledenDus als je wil weten wat ik wou zeggen: Lees haar reactie.
(:
Ik vond het echt geweldig om dit verhaal te lezen. Door Niall, door Maraya, door Ethan en zijn moeder, door de rode Vans, door de chagrijnige schoenenwinkelverkoper, door een naakte Harry (jaja ;p), door een chagrijnige Zayn, door Nialls speech, door de slapende zwerver, door de Coca-Cola - weliswaar bedriegende - verkopers, door de sudoku toiletpapier rol, door Niallers filmleven...
1 decennium geledenMaar vooral door jou met jouw geweldige schrijfstijl!
Thank god dat er nog een nieuw verhaal/vervolg komt. Dat we daarvoor moeten wachten maakt mij niets uit, ik ben blij dat het komt! (:
Succes met alles voor school and enjoy the holidays! :')
Ik kan niet wachten:)
1 decennium geledenik w8 in spanning!!
1 decennium geleden