||OO2||
Jasmine Lauren Watson
Zachtjes word er op de deur geklopt. 'Binnen.' De deur gaat open en Liam komt binnen. 'Ready?' Ik zucht, knik, pak mijn koffer en volg Liam naar de taxi. We stappen in en hij geeft een briefje met het adres aan de chafeur. 'Oh, Lauren. Heb je gitaar en keyboard bij je?' Ik glimlach. 'Ja.' Het is wel lief dat hij daaraan denkt. Als ik dat vergeten zou zijn zou die tour echt een hel worden. Muziek is eigenlijk mijn enige vriend... kinda pathetic, I know.
'Naar wie gaan we eigenlijk?' Liam kijkt me verward aan. Werschijnlijk omdat ik wat tegen hem zeg, wat ik meestal niet uit mezelf doe. 'Kerstvieren? Bij wie?' 'Oh, Bij Louis.' Ik knik. Van de verhalen die Liam altijd verteld tijdens het eten weet ik dat dat de drukste is. Great.
Ik pak mijn ipod en doe mijn oortjes in mijn oor. Ik scrol door mijn lijst en zet mijn lievelings nummer 'your song' van Ellie Goulding aan. Ik leg mijn hoofd tegen het raam en gluur af en toe naar Liam. Na 10 minuten praten met de bestuurder is hij in slaap gevallen. Fijn, als die man maar niet tegen mij gaat praten. Dan doe ik ook gewoon of ik slaap.
Reageer (12)
I love hoe je schrijft! nieuwe abo+kudo <3
1 decennium geledenzeker abo !x
1 decennium geledenSnel verder xx
1 decennium geledenoehh, love this story
1 decennium geleden(h)
Dus jij moet een nieuw hoofdstukje schrijven! Dus snel verder! <3
1 decennium geleden