Ik pak Nialls hand en trek hem omhoog. "kom, laten we gaan"
"ik vond t net zo gezellig." Niall trekt een pruillipje en streelt met zijn duim over mijn wang.
Ik bloos zacht. "i-ik moet nog mn spullen inpakken"
De spanning tussen ons was zo sterk, hoe in godsnaam hadden we dat ooit kunnen negeren?
Onze vingers verstrengelen en we lopen naar de lift, drukken op onze verdieping en stappen de gang in.
?langzaam lopen we naar onze kamer en ik voel dat niall naar me staart. Ik glimlach. "ik ben echt blij dat je eindelijk...."
Plots duikt er een vrouw op voor onze neus en ik voel dat niall zijn hand lostrekt.
"hello boys" zegt de vrouw, waarna ze door loopt.
Mn blik valt op niall, die onzeker naar zijn hand staart.
Dan realiseer ik het me. Hij had zijn hand weggetrokken okmdat hy bang was,dat die vrouw zou zien dat wij.... En d-dat hij....
Ik slik.
Hij moest er vast gewoon aan wennen. Want als hy dit wilde doorzetten, moesten we het ooit bekendmaken.
Eniall kykt me aan. "kom je verder?"
Ik knik en we lopen mijn kamer in.




"haha, wat moet dit voorstellen?"
Met de sweater nog in mn handen kyk ik op en mijn oog valt op de Bert & ernie boxershort die niall vast heeft.
"oh fu...:" ik sla mn hand voor mn mond.
Niall bekykt het en barst daarna in lachen uit. Ik kan er niks aan doen maar bij het horen van zijn lach bloos ik."ik vind t schattig Liam" zegt hij en trekt hem grijnzend over zijn hoofd. "sexy of niet;"hij kruipt over het bed langzaam naar me toe en drukt dan zijn lippen op de mijne.
Als ik merk dat zijn tong erbij komt, laat ik een glimlach ontsnappen. Ik streel met mijn handen onder zn shirt en niall wrijft door mn haren.
Langzaam wrijven onze onderlichamen over elkaar en ik bloos. Hoelang ik hiervan gedroomd had, iedere nacht.
Ik merk dat nialls de knoop van mn riem begint los te maken en even ontmoeten onze ogen elkaar. "ik wil je liam."
Een glimach siert mn mond en ik trek de broek over mn knieen waarna ik ook zijn gulp losmaak.ik wist gewoon dat ik er klaar voor was. Het voelde goed en het voelde vertrouwd.
Onze kledingstukken worden net als het koffer op de grond geduwt en niall kruipt op me. Zijn zachte lippen drukken nu ruw op de mijne en ik kruip zachtjes met mijn hand onder zn boxer.
Niall kreunt zachtjes en drukt een kusje op mn ontbloote borstkas.
Net als ik mijn boxer uit wil trekken vliegt plots de deur open.
Nialls ogen worden groot en hij springt op.
Mijn ogen vallen op Zayn, die met open mond naar ons kykt. "Shit man!"

Reageer (15)

  • Jagkass

    Aaaah Zayn! Of hij duikt erbij!
    En zou je Misschien gewoon Nederlands willen schrijen: y=ij en wooden gewoon voluit schrijven?
    Ik vind het namelijk heel irritant lezen!
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Oooh, arme Zayn xD Hij is een beetje lonely xD Tenzij hij nu ook ineens homo is xD

    1 decennium geleden
  • Chailin

    @lotsofloveXx inderdaad!! snel verder<3

    1 decennium geleden
  • lotsofloveXx

    hihi perfect timing!!
    snel verder! xx

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    OepsxD Zayn gaat toch niet moeilijk doen hè!!?!!!
    snel verder?!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen