Verwoed knijp ik mijn laken fijn. Hij verpest ook altijd ...alle...vreugdevolle...momenten...
'Lays!' roept hij harder. Ik schiet overeind en kijk hem aan. 'Bill, hou je bek, ik wil slapen!' sis ik kwaad. Hij kijkt me bang aan en ik frons. 'Maar...ik ben bang.' Ik rol mijn ogen en val neer. 'Bill, je bent ouder dan mij, en jij bent bang van zo'n nepfilm!' Hij verplaatst zich en kijkt me aan. 'Ik ben echt bang..' verklaart hij pruilend. 'Neem een slaappil!' grom ik met gesloten ogen. 'Echt niet! Straks kom ik niet meer wakker, ik ben erg gevoelig voor zo'n spul!'


Ik zucht. 'Mij een zorg!'
'Hey!' een tik tegen mijn arm.
'Bill, alsjeblieft, ik heb nachtrust nodig!' kreun ik zielig. 'Als ik in jou bed mag, zwijg ik.' Meteen ben ik klaarwakker en schieten mijn ogen open.
'Pardon...' Hij haalt zijn schouders op. 'Ik doe dat thuis bij Tom ook als ik niet kan slapen.' Ik sla in paniek. Hij gaat dus echt niet bij me slapen, vergeet het! 'Slaap dan nu ook bij Tom!' Hij schud zijn hoofd. 'Hij zal boos worden als ik hem daarvoor wakker maak. 'En ik ben niet boos of wat?'


Hij zucht en laat zijn handen op mijn bed steunen. Zijn hoofd hangt boven het mijne en met ogen als schoteltjes kijk ik hem aan. 'Toe? Ik zwijg dan echt!' Per ongeluk snuif ik net op dat moment en ruik ik een menging van tandpasta en babyshampoo. Een benauwd gevoel bekruipt me, hij is zo perfect...net als Tom. Wat als ik in mijn slaap gekke dingen doe, of als ik praat in mijn slaap? Of nog erger als ik hem ook ... kus? 'Ehm...Ik geloof niet dat...Georg hier blij mee zal zijn.' verzin ik maar als excuus. Dat scenario met Tom net, wil ik geen tweede keer meer spelen. 'Oh, maar dan zeg ik wel, dat ik uit mijn bed gerold ben.' lacht hij heilig.



Zonder verdere vragen rolt hij op mijn bed en steekt zijn benen onder het laken. Een arm strijkt over mijn zijde en ik houdt me zo stijf als een plank. 'Wat doe je?' vraag ik geschrokken. 'Tegen je aanliggen, anders geraak ik nog steeds niet in slaap.' Zijn warme adem blaast in mijn hals en vervolgens voel ik zijde zachte lichaamsdelen tegen mijn zijde aandrukken. Hij zucht diep en plots heft hij zijn hoofd terug op. 'Lays', relax nou even, ik ben geen topmodel die geen krasje mag krijgen.' Ik zucht nu ook en kom wat overeind. 'Maar je bent nog steeds Bill Kaulitz.' Hij grinnikt en drukt met zijn vinger op mijn neus. 'Wat schattig!' kirt hij kinderlijk en rol ik mijn ogen. 'Als jij even relax't dan vallen we beiden in no time in slaap.'


Brommend knik ik en slaat hij een arm om me heen. Meteen kom ik weer recht en schud mijn hoofd. 'Lays, ik doe dat overdag toch ook?' fluistert hij verontwaardigd. 'Ja, maar dan ben je niet naakt!' zeg ik in paniek. 'Ach kom op! probeer het, ik bedoel er niets mee!' Hij trekt onschuldige oogjes en ik werp een blik op de klok. Het is al 4 uur 's nachts, ik moet nodig gaan slapen. Ik val langzaam terug neer en hij drukt een paar rozige lippen op mijn wang. 'Relax.' Ik doe wat hij me vraagt en langzaam aan begin ik echt moet te worden. Ik leg me comfortabel en voel de warmte van Bill's lichaam tegen mijn gezicht kleven. Het maakt me rustig op een gekke manier, waar ik niet veel aandacht meer aan schenk. Het laatste wat ik voel zijn de zachte bewegingen van een hand op mijn rug.Ik hoop maar dat Georg later wakker komt dan wij, hij heeft me namelijk duidelijk verboden een relatie aan te gaan met z'n vrienden


Met een verbeten blik staar ik ze aan, vlak naast mij. Hoe kan het toch mogelijk zijn? Maar ik had het kunnen weten. Ik steun op mijn hand en zie hoe ze verder verdiepen in droomland. Ze kruipt mogelijk nog dichter tegen Bill aan en ik kan mezelf bijna niet bedwingen. Wat moet ze toch bij hem? Dit is niet eerlijk, ze was toch sprakeloos toen ik haar kuste of niet soms? Net zo sprakeloos als ik zelf was, dat moet gewoon! Een enorm overweldigend gevoel giert door mijn lichaam, bij het zien van die 2. Ik heb geen flauw idee wat het is. En vraag me niet waarom ik haar kuste, gewoon een geintje geloof ik.

Ze kreunt zacht en smakt met haar mond. 'HhhTom...'
Grijnzend sluit ik mijn ogen. Zal ik haar morgen vragen wat ze gedroomd heeft?

Reageer (3)

  • TomKBitch

    ooh gmeen ! Ö
    xx dymm

    1 decennium geleden
  • Raveness

    omg dat arme kind heeft wat te verduren met die 2..
    snel verder gaan please!!!!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen