Foto bij 1.4

nog een hoofdstuk, omdat Louis jarig is!!!

Catharine Elisabeth Moore

Nadat ik bijgekomen was en naar beneden toe gegaan was besloten we met zijn allen te gaan winkelen. Ze hebben weer allemaal vermomming om, maar nu weet ik waarom. De jongens lopen een speelgoed winkel in en ik kijk ze verbaasd aan, maar loop toch mee naar binnen. Iedereen loopt dezelfde kant op behalve Liam hij loopt naar de Toy Story afdeling. Ik besluit hem te volgen, want de andere jongens stonden bij de films te kijken. 'Hou jij ook van Toy Story?' vraag ik voorzichtig. Hij draait zich geschrokken om. In zijn handen heeft hij een Woody pop. 'Ehm... Ja jij ook?' en hij kijkt me vragend aan. Ik knik en kijk wat er allemaal van Toy story ligt. Ik pak al de 3 de films, omdat ik die nog niet heb en begin op te tellen hoe duur dat zou worden. 60.- voor alle films. Puh... dat wordt lang sparen. Ik pak mijn portemonnee uit mijn tas en kijk hoeveel er in zit. 15,- great! Ik kan nog niets eens één film kopen. Naast me zit Liam rond te kijken en als hij bij mij is kijkt hem me vragend aan. 'Kan het niet betalen.' Hij komt naar me toelopen en pakt de dvd. Opeens loopt hij weg en ik loop snel achter hem aan. Ik zie dat hij naar de kassa loopt. Snel ga ik naast hem staan. 'Wat hebben jullie allemaal met spullen voor mij betalen?' Hij kijkt me aan en haalt zijn schouders op. Even later loop ik met een zakje waar de dvd inzit naar buiten. Buiten staan de jongens al op me te wachten. Niall heeft een hamburger vast. 'Hoe heb je dat zo snel gedaan?' Hij wijst naar iets en ik draai me om. Naast de speelgoedwinkel ziet de Mac Donalds...

Jeej al 6 abonees!!

Reageer (1)

  • Jagkass

    Aaaw ze zijn allemaal zo lief voor haar! Wel kut dat ze op Tour gaan):
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen