Achttien
Er zijn op dit moment 37 mensen online. Eigenlijk zou ik ook moeten slapen, maar ik voel me nog veel te wakker dus activeer ik alvast een stukje voor de hele vroege (late?) vogels onder jullie. (:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Hm... Ik zou het niet zo erg vinden om vriendjes te zijn met Sherlock, hoor. Persoonlijk vind ik hem namelijk übergaaf en @*#&$ ik wil naar de televisieserie kijken Ik moet toch maar eens kijken of ik het online ook kan vinden... Want Benedict Cumberbatch heeft een geweldige, lage stem waar ik verslaafd aan ben geraakt :'D Oh, en de serie is natuurlijk ook erg goed. *mijn prioriteiten omstands televisieseries en/of -films zijn een beetje vreemd geworden de laatste tijd*
1 decennium geledenMaar ik was aan het reageren op jouw verhaal, niet op Sherlock Holmes. Ergens vind ik James best een slechte gastheer, dat hij Scorpius zo alleen laat - hij heeft hem uitgenodigd, tenslotte. Maar aan de andere kant ben ik daar best blij mee: nu is het aan Albus om onze jonge Malfoy te entertainen, hoe kan ik daar nou bezwaar op hebben? Go and be an asshole, James. And please, stay an asshole untill they are together
*probeert inspiratie te zoeken tot een enorm lange reactie* vroeger ging dit me beter af. Maar toen enterde ik ook, en hield ik geen rekening met het feit dat mijn reacties overal over gingen, behalve het verhaal. Nu probeer ik zo aardig te zijn om dit wel te doen, maar dat heeft dus een verhaaltje over mijn oudere reacties als resultaat. Juist. Mijn reacties zijn slecht, erg slecht.
Ik vraag me trouwens af: hoe zou dit verder gaan wanneer de school weer start? Albus moet natuurlijk weer gewoon naar zijn eigen school, tenzij Anderling plots zijn geboortebewijs in handen krijgt waarop staat dat hij weldegelijk een tovenaar is en naar Zweinstein mag - iets wat me ontzettend onwaarschijnlijk en ook best onmogelijk lijkt. Als dat op je geboortebewijs zou staan, waarom krijgen alle Snullen dan pas op hun elfde te weten dat ze geen toverkrachten bezitten? Waarom zou het Ministerie het dan achterhouden? Nee, ik denk dat Albus gewoon weer terug moet naar het saaie Dreuzelleven, waar Damon waarschijnlijk iedereen al verteld heeft over Albus' geaardheid en hij misschien verschrikkelijk gepest wordt, of plots ontzettend veel vriendinnen heeft, omdat ieder meisje op zijn school wel een "gay-friend" wilt. Allemaal leuk en aardig, maar dan hebben we nog één probleem: Hoe zit dat dan met Scorpius en hem?
DAT IS EEN KUTVRAAG WANT IK HEB ER GEEN ANTWOORD OP. Ik kan wel dingen gaan raden: eindeloze zwijmelbrieven met hartjes op de "i" en roosjes als de letter "o", tot een badass Scorpius, die het haardvuur op Zweinstein gebruikt om ieder weekend er stiekem tussenuit te knijpen en naar het huis van de Potters te gaan. Maar er is maar één persoon die dat kan bepalen, en dat ben jij. En daarom vraag ik nu vriendelijk, nee, EIS IK nog een stukje, want ik wil het weten.
Nice!
1 decennium geleden"Holmes&Malfoy a game of shadows"
1 decennium geledenklinkt niet zo goed, maar kan ermee door hahah
wat fijn dat Albus onze schattge Scorp tevriend heeft. Ik zie het al voor me dat ze de groep kwijtraken en verdwalen in de bieb hahah... En dan, tussen twee stoffige boekenrekken bouwt de spanning zich op en KABAAM!
En dan denkt Scorpius:what the hell, een Potter en een vent, met mij? shit ik moet hier weg en dan heeft Albie een gebroken hartje maar Scorpie komt terug in de grote vakantie en kusje kusje knuffel!
Haha, Scrop is vriendjes met Sherlock Holmes ^^ hij kan de nieuwe John Watson zijn. Sherlock Holmes & Scorpius Malfoy. Wat een duo! :p
1 decennium geledenVerdeeeeeeeer