Foto bij 26# Uncomfortable.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • AlienInMir

    DFJKZFXGTPIUAZwe4G5YTQ2UKUWQRRRV4FHWGGGGefbgf niet stoppen....(huil) :O:|:X omg, NIET STOPPEN!!!! NIETWEDBNVERYWRgdneitnietneitneitnietnioetnietniet nietneitnietnoiet boe jou, niet stoppen, dat mag niet! WHOAH!!!dan ga ik dood...... (zip) als jij stoptdan ga ik huilen... okeee??? je MAG NIET STOPPEN!!!
    YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY TOM PRAAT WEER :D YAYAYAYAYAYAYAYAYAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG, YAAAAAAY tom praat weer (dance)(yeah)(hoera)(Y):)_O_ yeeeeeyyyyy :D YEEEEEEEEYYYYY!!!

    1 decennium geleden
  • Xguitarlove

    Echt niet stoppen hoor!!!:$:$:$:$
    Je schrijft veel te goed voor dit verhaal en daarom moet je echt NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETvNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIETNIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET stoppen!!!!!!!!!!!!!!!! :$(H)

    1 decennium geleden
  • Xguitarlove

    NEEEEEE niet stoppen!!! ;o;o
    Ik begon gister met het eerste deel van deze story en ik vind het zoo mooi geschreven en alles!!! ;D
    Je mag niet stoppen van mij :$:$:$
    Please stop niet!! ;o ik vind dit echt een van de mooiste verhalen op quizlet!!!
    Alsjeblieeeft??..
    :$

    1 decennium geleden
  • ICEaddiction

    jaaa, hij praat eindelijjk ;D
    niet stoppen(N)

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    Noooooo!
    Je mag deze story NIET stoppen!
    Hij is echt ongelooflijk goed en mooi!
    Ik ken het gevoel wel, maar pleaaase, ga verder. (A)
    En dit is ook weer een prachtig deeltje. <3
    &&&Tom praat weer! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen