Foto bij OO4

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • periphery

    Eerlijk gezegd zou ik nét hetzelfde hebben gereageerd als haar. Eerst twijfelen, maar uiteindelijk toch naar hem toe gaan. Iets zegt me... dat dit nog heeeeeel geweldig gaat worden ;D Nee, serieus, I already LOVE it!
    Mijn mails doen het niet, dus ik krijg geen mailtjes meer van Q. Maar ik ga je eerlijk zeggen: ik controleer elke dag mijn 'abonnementen' op een hoofdstukje van jou vanaf nu! En maargoed dat ik net nog even controleerde, anders had ik dit fantastische hoofdstuk misgelopen vandaag ö!
    So, wat ik eigenlijk wilde zeggen: I SO FUCKING FREAKING LOVE THIS SO SO MUCH!
    Okay, that was all (:

    1 decennium geleden
  • Miixer

    I'm in love with your story. Enough said.

    1 decennium geleden
  • xjustAgirlx

    serieuus, ik vind dit verhaal nu al ziekelijk spannend like.
    GA VERDER
    or i'll die.

    1 decennium geleden
  • lilycollins

    OMG ik had niet gedacht dat ik had gewonnen maar superbedankt <33
    Haha ik vind dit gewoon een superleuk verhaal <33
    En origineel, (:

    1 decennium geleden
  • Nairn

    Ohmygaaaash! Geweldig verhaal en superorgineel. Je kan echt goed en leuk schrijven, daarom is het ook leuk om jouw stories te lezen. Anyways, keep on going met dit verhaal, want ik ben blij als ik weer zie dat er weer een hoofdstukje is geschreven.
    -XOXO.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen