Met een vlugge beweging klem ik mn vingers om zijn hand en ik hoor een angstige kreet.
Met één been staat hij op de rand van het dak en ik hou hem stevig vast.
De tranen springen in mn ogen en ik hoor niall bang snikken. "trek me terug liam" huilt hij en met alle kracht die. Ik heb geef ik een ruk aan zijn hand.
Ik val achterover op mn rug en Niall komt boven op me neer.
Het is stil, het enige geluid is Nialls geschrokken ademhaling. Zijn gezicht is mm verwijderd van het mijne en ik kan de angst zien in zijn ogen.
Hij had wel dood kunnen zijn.
Een traan rolt over mijn wang en terwijl ik naar het gezicht van de blonde jongen staar merk ik dat zijn vingers onrustig mn hand zoeken. Zijn hele lichaam trilt en ik kyk naar zn roodbetraande ogen. "l-liam" zegt hij en zijn stem slaat over.
De manier hoe hij mn naam zei. De blik waarmee hij me aankeek.
Ik voel dat onze vingers verstrengelen en de tranene buggelen over nialls wangen.
"je hebt me gered" zegt hij,"je hebt me gered"bij het horen van zn gebroken stem breekt mn hart.
"sjsjjt" fluister ik in zn oor en ik voel hoe ook onze andere handen elkaar hebben gevonden.
Ik trek nialls hoofd zacht op mn borstkas. Ik voel zijn warme adem en ik streel zachtjes zn haren.
"het spijt me" hoor ik dan zachtjes.
De haartjes in mn nek springen overeind.
"dat ik je zo gekwetst heb."
Ik voel mn ogen waterig worden en Nialls hoofd komt naarboven. Ik kijk in zn prachtige ogen,
"ik ben zo verschrikkelijk verliefd op je liam."
Het is stil en ondanks de vele tranen en schrik komen onze hoofden dichterbij. Ik druk als eerste een klein kusje op zn lippen waarna ik rillingen over mn hele lichaam krijg.
Nialls ogen worden groot en dan drukt hij ook zijn lippen voorzichtig op die van mij.
Zachtjes kriebel ik met mijn handen over zijn rug. Door het prachtige moment vergeten we beiden waar we zijn. Alles leek te kloppen. Hij..... Ik....
Onze hoofden bewegen zachtjes tegen elkaar op en dan haalt hij zn lippen weg.
"ik beloof dat ik je nooit meer pijn zal doen, liam, dat beloof ik."

Reageer (14)

  • Pigfarts

    AAAAH NIAMNIAMNIAM

    1 decennium geleden
  • Necessity

    AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHWWWWWWWWWWWWWWW (H)(H)(H)(H)(H)(H)
    ga snel verder bitte (Y)
    xx

    1 decennium geleden
  • LJP

    IK HOU ZO VAN NIAM. <3

    1 decennium geleden
  • Chailin

    aaaahhhwww. lief!!! snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen