Foto bij 1.2

Catharine Elisabeth Moore

Door felle zonnestralen die op mijn ogen schijnen word ik wakker. Ik kijk verbaasd rond. Ik lig gewoon op bed, maar ik dacht dat ik op de bank ik slaap was gevallen. Ik loop naar de kast en ga op zoek naar een leuke outfit. Ik loop naar de badkamer met de outfit die ik uitgezocht heb in mijn armen. Ik trek de outfit aan. Ik poets mijn tanden, borstel mijn haar en loop als ik daar klaar mee ben naar beneden. Ik loop de kamer binnen en zie de jongens aan tafel zitten. 'Leuk ondergoed heb je hoor!' hoor ik Louis zeggen. Ik kijk hem geschrokken aan. 'Hij maakt maar een grapje. Mijn ehm... onze moeder heeft je omgekleed.' Ik kijk hem blij aan en loop naar de koelkast. Als ik hem open doen valt er een fles melk op mijn teen. 'AUW!' schreeuw ik keihard. Achter me hoor ik de jongens in de lach zitten. Ik draai me om en kijk ze één voor één woedend aan. Gelijk zijn ze stil. Ik leg de fles melk terug in de koelkast en pak een pak sinaasappelsap der uit. Ik zet de pak op het aanrecht en uit een van de kastje pak ik een glas. Ik schenk wat sinaasappelsap in en ga ook aan tafel zitten. Opeens herinner ik me wat. Ik zou gaan opzoek over die band One direction. Ik drink snel mijn glas leeg en zet hem op het aanrecht. 'Wat ga je doen?' hoor ik Harry achter me vragen. Ik draai me om en zie gelijk dat iedereen me weer aan kijkt. 'Ik ga googelen over die band One direction.' Ik zie dat alle 5 de jongens beginnen te lachen. 'Wat?' Ze zijn gelijk stil. Nou stil ze lachen nog steeds een beetje. 'Niks... succes met je zoektocht.' zegt Zayn uiteindelijk. Ik kijk ze allemaal raar aan en loop daarna de trap op naar mijn slaapkamer. Let's search!

Reageer (1)

  • Jagkass

    En benieuwd hoe ze gaat reageren als ze erachter komt!
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen