Foto bij 1.1

Catharine Elisabeth Moore

We zitten nu met z'n allen aan tafel en het is een lawaai. Je kan jezelf niet eens horen praten. Ik zit wat met mijn vork in een patatje te prikken. Opeens vang ik het woordje tour op. 'Wie gaat er op tour.' vraag ik en iedereen kijkt me aan. 'Ehm...' begint Niall 'We hadden het gewoon over iemand die beroemd is.' maakt Zayn Niall's zin af. Ik weet dat ze liegen, maar ik hou erover op. 'Anne.' Ze kijkt me vragend aan. 'Ja?' Iedereen kijkt me al weer aan. Ik had het toch tegen Anne tsss. 'Je had nog geen antwoord op mijn vraag gegeven.' Ze kijkt me verward aan. 'Die vraag over hoe die band heet.' Ze kijkt me geschrokken. 'Oh.. die vraag. Ze heten One direction.' zegt ze twijfelend. Ik knik. Ik ga die band naar het eten opzoeken en dan weet ik welk familielid veel verdiend. Na het eten mag ik niet naar boven van Anne en Robin, want ze willen gezellig met z'n allen naar een film kijken. love actually. Harry's favoriete film. Ik ga naast Liam op de bank zitten en hij glimlacht schattig naar me. Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen. Ik kijk snel weg naar de tv. Wat is er mis met me? Naar een uurtje voel ik mijn oogleden zwaar worden en ik ga met mijn hoofd tegen zijn schouder liggen. Snel kijk ik naar Liam of hij het wel goed vindt, maar hij glimlacht alleen maar naar me. Naar een paar minuten hoor ik niks meer en ben ik in dromenland.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen