Foto bij 1.0

Jeej heb net Dare to dream gekregen :D

Catharine Elisabeth Moore

We waren nu met z'n allen weer op de terugweg naar huis. Terwijl we aan het winkelen waren duwde de jongens me opeens een zijweg in. Ik vroeg nog waarom ze dat deden, maar natuurlijk antwoordde ze niet. We lopen naar de voordeur als we er uiteindelijk zijn en als Harry de deur heeft open gedaan ren ik gelijk naar binnen. 'ANNE!' roep ik door het hele huis heen. 'WAT?!' hoor ik en Anne rent de woonkamer in waar ik op dat moment ben. 'Mag ik even wat vragen?' Ze knikt en gaat op de bank zitten de 5 jongens staan bij de deuropening van de woonkamer te kijken. 'Ik wil graag weten wat voor werk dat rijke familielid doet. Kan je me dat vertellen?' Anne gaat wat beter zitten en kijkt me aan. 'Hij zit in een band en is best wel beroemd. Dat was het.' Ik kijk haar verbaasd aan. 'Wat bedoel je met best wel beroemd. Bedoel je dan alleen Engeland kent ze?' Ze zucht. 'Nou, heel beroemd. Bijna elk land kent ze wel.' Ik kijk haar met open mond aan. 'En hoe heet die band.' Maar voordat ze kan antwoorden komt Robin met veel lawaai de kamer binnen en gaat naast Anne op de bank zitten. 'Wat gaan we eten schat?' vraagt hij en hij geeft Anne een kus op de wang. 'Ik wou eigenlijk patat maken, omdat Harry weer thuis is.' Iedereen gaat weer ergens anders heen, maar ik zit nog steeds verward en boos op de bank. Ze heeft mijn vraag nog niet beantwoord!

Reageer (1)

  • Jagkass

    Haha ze is echt nieuwsgierig! (:
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen