Foto bij 0.8

Aaah schrijfbui!!

Meeting them .....

Catharine Elisabeth Moore

Ik hoor mijn wekker afgaan en ik sla snel met mijn hand erop. Dan opeens herinner ik me dat het weekend is. Ik kijk op de wekker en zie 9:00 staan. Huh, maar wat? Ik snap er niets meer van. Opeens gaat mijn slaapkamer deur open en komt Anne me kamer binnen lopen. 'Goedemorgen.' Ik murmel wat. Ze doet mijn gordijnen open en het felle zon licht schijnt ik mijn gezicht. Ik doe snel mijn ogen dicht. 'Waarom zo vroeg?' weet ik uiteindelijk te zeggen. 'Omdat Harry over een uur al komt en we moeten nog van alles voorbereiden.' Ik moet even nadenken om te weten te komen wie Harry nog maar was , maar dan herinner ik me het weer. M'n stiefbroer.. Fijn. Als Anne mijn kamer uit is sta ik op en loop naar de kast en doe hem open. Ik begin door mijn kleding te zoeken voor een leuke outfit om mijn 'broer' en zijn vrienden in te ontmoeten. Uiteindelijk besluit ik te gaan voor de outfit te gaan die ik gisteren met Feya heb uitgezocht. Ik trek het aan en loop naar de badkamer. Ik bewerk mijn make-up even snel. En begin mijn tanden te poetsen. Als ik overal mee klaar ben loop ik naar beneden. Het is al half 10 dus over een half uur ontmoet ik hem. Ik loop de keuken binnen smeer snel brood en schenk een glas melk in. Ik ga naast Robin op de bank zitten en eet en drink alles op. Nadat ik alles weggezet heb besluit ik gewoon tv te gaan kijken totdat ze er zijn.

Ongeveer een paar minuten naar 10 hoor ik de bel gaan. Heeft hij geen sleutel? Anne rent snel naar de voordeur en doet het open. Opeens hoor ik heel veel geschreeuwd en een paar mensen het huis binnen rennen. Robin die naast me zit staat op en loopt naar de gang. Ik blijf rustig zitten. 'En wie ben jij?' hoor ik iemand opeens achter me vragen. Ik draai me om en zie een jongen met krullen en groene ogen staan. Voordat ik kan antwoorden komt Anne de kamer binnen. 'Dit is je stiefzusje Catharine of liever gezegd Cat.' Dus dat is Harry. Harry kijkt Anne geschrokken. 'Mijn WAT?!' schreeuwt hij opeens. Ik schrik me rot. Ik hoor allemaal mensen de kamer binnen lopen. 'Wat is er in vredesnaam aan de hand.' hoor ik iemand vragen, maar ik durf niet te kijken wie het is. 'I-ik h-heb er een zusje bij?' hoor ik Harry twijfelend zeggen. 'Gaaf! Waar is ze?' hoor ik weer een onbekend iemand vragen. 'Op de bank.' antwoord Harry droog. Opeens zie ik allemaal hoofden over de bank heen kijken. Ze kijken mij allemaal nieuwsgierig aan. 'HI!' zegt een jongen met blond haar en blauwe ogen hyper. Ik ga voorzichtig normaal zitten. Ze gaan allemaal voor me staan. Ik kijk ze 1 voor 1 aan. Eerst zie ik een jongen met zwart haar en bruine ogen. 'Ik ben Zayn.''En hij houdt snel zijn hand op. Naast hem staat een jongen met bruin haar. 'Louis!' Naast hem de jongen die hyper is. 'Ik ben Niall.' en hij schudt snel mijn hand. En naast Niall... OMG! De mooiste jongen ooit. Hij heeft warrig bruin haar en de mooiste bruine ogen ooit. 'Liam' Dit gaat nog leuk worden....

Reageer (1)

  • Jagkass

    Aaaaaw Liam! (:
    Snel verder! (:
    leuk dat je zoveel hoofdstukjes plaatst!

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen