Foto bij 0.7

Meeting my .... WHAT!?

Catharine Elisabeth Moore
1 week verder
Ik heb heel veel plezier op school en heb er al een paar vriendinnen bij Flera,Adora en Trix. Aparte namen hé? Vindt ik ook. Ik heb ook Feya's vriendje ontmoet David. Ik hoor dat Anne en Robin me vanaf beneden roepen. Ik ren snel de trap af. Ik loop naar de woonkamer en ga zitten op de bank. Anne en Robin gaan voor me zitten. 'Morgen ga je je stiefbroer ontmoeten en een paar vrienden van hem. Blijf wel rustig ook al zijn ze heel wild soms.' Ik kijk hun geschrokken aan. Ze zeiden dat het nog wel even zou duren voordat ik hem zou ontmoeten. 'Oke.' antwoord ik maar als antwoord. Ik loop weer naar boven toe en ga op bed zitten. Ik pak een papier en begin te tekenen. Bij tekenen vergeet ik altijd mijn gedachten. Na een tijdje stop ik met tekenen en besluit mijn huiswerk te gaan maken. Gelukkig is het niet veel, maar met één opdracht ben ik best wel lang bezig. Bij die opdracht kan ik steeds maar niet de informatie vinden die ik nodig heb om het te maken. Ik kijk op de klok en zie dat het al 10 uur is. Ik pak mijn pyjama doe hem aan roep naar benden 'welterusten' en ga op bed liggen. Na een tijdje wordt het zwart voor mijn ogen.

Reageer (1)

  • Jagkass

    Echt leuke namen!(:
    Snel verder Ben super benieuwd naar de boys!

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen