Foto bij 0.6

A new home means a new school

Catharine Elisabeth Moore
3 dagen later

Ik begin het hier best wel leuk te vinden eigenlijk. Gisteren heb ik mijn buurmeisje ontmoet. Ze heet Roxy en ze is heel aardig. Ik loop naar mijn kast en ga opzoek naar een outfit. Vandaag voor het eerste school. Gelukkig is het maar 10 minuten fietsen. Na ongeveer 10 minuten gezocht te hebben heb ik eindelijk een outfit gevonden en ik doe hem aan. Ik twijfel of ik in plaats van een legging gewoon een zwarte broek aan moet doen, maar uiteindelijk besluit ik het gewoon zo te houden. Ik loop naar beneden en gelijk ruik ik de geur van gebakken ei. Als ik de keuken zie ik Anne bij het aanrecht staan.'Waar is Robin?' vraag ik nieuwsgierig en ik loop naar een stoel en ga zitten. 'Hij is al weg. Hij moet altijd vroeg weg.' Terwijl ze dat zegt haalt ze de ei uit de pan en legt het op mijn bord. Ik pak een mes en vork en begin te eten. Ik zie dat het al 7:40 is. Ik pak snel de pak melk, schenk het in en drink het op. Ik pak mijn tas uit de gang, zeg gedag tegen Anne en pak mijn jas. Voordat ik de deur open doe, doe ik mijn jas aan. Ik loop naar de garage,pak mijn fiets en ga op weg naar school.

Als ik op school aankom zie ik al veel kinderen lopen. Ik zet mijn fiets in een stander en doe hem op slot. Als ik de school in loop zie ik gelijk de balie waar ik me moet melden.Ik loop ernaar toe en zie ik man rond de 60 zitten. 'Hoi, ik ben nieuw. Moet ik me hier melden?' De man kijkt geschrokken op van zijn papier. 'Ehm.. Ja, je naam?' vraagt hij terwijl hij achter de computer gaat zitten. 'Cat Moore?' zeg ik met enige twijfeling. 'Ik zie hier geen Cat. Is dat je volledige naam?' Mijn volledige naam.. Great!'Catharine Elisabeth Moore dat is mijn volledige naam.' Hij typt wat in op de computer en geeft mij een papier. 'Dit is je rooster. Je begint vandaag mij lokaal 125 dat is de trap op en dan recht en de 2 deur recht.' Daarna geeft hij mij een sleutel. 'Je kluis nummer is 12. Veel plezier.' Ik glimlach naar hem en loop de trap op. Oke Cat denken! Wat zei hij nog maar.. Trap op en dan rechts.. Toch? Ik loop toch maar naar rechts. En dan de 2de deur rechts. Ik doe die deur open en zie een groep nieuwsgierige mensen mij aan kijken. 'He, een nieuwe student. Stel je maar voor! Ik ben mevrouw Britst en ik geef Aardrijkskunde.Ik loop naar het midden van het bord.'Ik ben Catharine, maar iedereen noemt me Cat.' 'Oke, jij kan daar gaan zitten.' hoor ik Britst zeggen en ze wijst een stoel naast een meisje aan. Ik loop naar de tafel toe en ga zitten. 'Hoi ik ben Feya .' hoor ik het meisje naast me zeggen. 'Mooie naam heb je. Je weet mijn naam al.' Ze lacht en vertel me waar we precies zijn. Dit kan nog best wel een leuke tijd worden.

Reageer (1)

  • Jagkass

    Ooeeh I like the name Feya! Zelf bedacht? (:
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen