Foto bij Hmmm ...

heei guys ik hoop dat het een beetje een goed verhaal is :$

Ik loop naar binnen en neem een frisse douche. Mijn moeder zit binnen aan de keukentafel.’hoi ma, moet ik even de dozen uitpakken?’: zeg ik zo vrolijk mogelijk. Ik voel me nog steeds niet op mijn gemak, zeker niet na wat er vanochtend is gebeurd maar dat hoeft ma niet te weten. Alisha lacht vriendelijk naar me en zegt dat ze het erg op prijs zal stellen. Ik loop naar de woonkamer en open de eerste doos, er zitten boeken in, ik leg ze in de boeken kast op alfabetische volgorde. Na een paar uur zijn alle dozen in het hele huis leeg gehaald en buiten gezet. Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd en ga op de bank zitten. Dan word er aangebeld, verbaasd kijk ik op en loop naar de deur. Voor de deur staat het meisje dat ik vanochtend heb gezien in het vreemde huisje.’Hoi, ik had me vanochtend niet voorgesteld, ik ben Rosie’.’hoi, sorry dat ik je vanochtend liet schrikken, ik ben nieuw hier’. ‘haha, ja dat had ik al gemerkt’: zegt rosie. ‘Mag ik binnen komen?’. Ik lach en knik. Rosie stapt naar binnen.
Even later zitten we aan de keukentafel. Rosie verteld over haar zelf. Ze verteld over haar familie hoelang ze hier al woont en over de bijzondere dingen van de stad.’eigenlijk mag ik niets zeggen, ze kunnen me altijd horen’: fluistert Rosie. ‘maar deze stad is niet normaal! Verre van zelfs. Ik vind dat je het moet weten, deze stad heeft veel geheimen. Ik mag niet teveel zeggen maar doe ’s nachts je ramen en deuren goed op slot en houd alle lichten aan, vannacht komen hier namelijk wezens die zeker niet zo zijn zoals wij, ze zijn klein, groen en ze hebben grote ogen. Ook hebben ze vlijmscherpe tanden die je binnen drie minuten kunnen verscheuren. Meer kan ik niet zeggen, maar pas op!!’. Rosie staat op en loopt naar de voordeur, ze bedankt me en kijkt me met een waarschuwende blik aan, dan rent ze de straat op en is ze binnen een minuut verdwijnen. IK krap op mijn hoofd en plof neer op de bank, wat zou rosie daar mee bedoelen. Het kan een grapje zijn maar ze keek er erg serieus bij. Alisha komt de kamer binnen lopen.’hallo, schat wat is er?’. Ze ploft naast me op de bank. Ik kijk haar verschrikt aan en begin dan mijn verhaal te vertellen.

Reageer (2)

  • Jennaa

    thank youu, is het een beetje goed ?? :$:$

    1 decennium geleden
  • lizzystyles

    Awesome chick! Goed gedaan de ik vorm :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen