Foto bij 0.4

Vandaag maar 1 hoofdstuk, want ik voel me echt slecht. Gelukkig had ik deze gisteren al geschreven.

A new house.. Great!

Catharine Elisabeth Moore

Anne besloot me mee te helpen met de dozen uit te pakken. Dus liepen we allebei met een doos naar boven. Ik zie veel deuren . maar Anne loopt naar de achterste kamer. Fijn moet ik weer het langste lopen. Anne zet de doos neer om de deur open te doen. Mijn mond valt open. Wat een mooie slaapkamer! Ik loop de kamer binnen en laat me gelijk op het bed vallen. Anne komt een voor een de kamer binnen met de dozen.'En?' vraagt ze twijfelend. Ik spring van het bed af en geef haar een knuffel. 'Het is perfect!' Ik hoor haar lachen. 'Gelukkig maar. Mijn man en ik hebben er lang aan gewerkt.' Ik kijk haar verbaasd aan. 'Uw man?' Ze knikt en gaat op mijn bed zitten. 'Ja, hij komt over een halfuur thuis.' Nog iemand ontmoeten... Opeens schiet me iets te binnen.Alweer 'Wanneer moet ik naar school?' 'Maandag.' zegt ze en loopt mijn kamer uit. Het is vandaag donderdag dus nog 4 dagen en dan school. Even later komt Anne met koekjes en thee de kamer binnen lopen. Ik heb bijna een doos uitgepakt. Ik pak een koekje van de schaal en begin er aan te knagen. Na een tijdje hoor ik een auto stoppen voor het huis en 1 minuut later de voordeur open gaan. Here we go!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen