omg, ik zag net dat Gregory een vriendin had,
weet iemand voor hoe lang al?

Wendy opende de deur en er kwamen twee jongens binnen. Een beetje verlegen stond ik naast Wendy. Opeens waren mijn schoenen heel interessant. “Schatje, kijk op.” Fluisterde iemand op eens. Ik keek op en glimlachte toen. “Hoi.” Zei ik een beetje droogjes. “Hey.” Antwoorden ze in koor. “You look fabulous.” Was Gregory’s eerste opmerking. “Sorry Wendy, maar ik ben het met Greg eens. Zin in een date?” Grapte Ibi met een scheef glimlachje. “Slet.” Hoorde ik opeens uit Wendy haar mond kijken. Even keek ik haar verbaasd aan, maar toen zag ik dat ze een kleine glimlach niet kon laten. “Beter een slet die iemand kan krijgen, als een forever-alone persoon.” Was mijn reactie er op. “Vieze hoer!” Riep Wendy nu uit. Ik kon het niet laten om te lachen. “Nou, kom nu maar, want anders kunnen we net zo goed hier blijven. Stelletje kippen.” Grinnikte Greg. Ik glimlachte en we liepen uit de kamer, op naar een of andere club.

‘Pacha’ stond er op een van de muren. “Hier proberen?” Vroeg ik. Iedereen stemde in en we liepen naar binnen. Meteen dreunde ‘Good Feeling’ van Flo Rida door de boxen. Ik zag Wendy al een beetje met de muziek mee te bewegen en kort daarna werd ik door Ibrahim meegesleept naar de bar, hij pakte daar een cola aangezien hij geen alcohol mag. Voor mij bestelde hij een shotje. Ik wou zelf betalen, maar hij moest de heer spelen en betaalde het voor mij. Ik bedankte hem en sloeg daarna het dropshot achterover. Een warm gevoel kwam in mijn keel, wat heerlijk aanvoelde. Ik voelde twee armen rond mijn middel en daarna hoorde ik opeens. “Can I have a dropshot?” Gregory. Oh, ik kan wel van zijn stem dromen. Maar dit is een avond waar ik geen Gregory ga scoren, dan verdoe ik mijn tijd. Ik bedoel, hij ziet me gewoon als vriend en ik kan dat beter zo houden. Gregory haalde zijn handen weg van mijn middel, elke beweging die hij maakte, liet er me aan herinneren dat hij me nog steeds vast had. En ook elke beweging die hij maakte, kwamen er weer opnieuw kriebels in mijn buik.
Ik trok aan Wendy haar hand en nam haar mee de dansvloer op. Onderhand stond “Got 2 Luv U” te draaien, wat vervolgens weer werd gemixt met een of ander liedje wat ik niet kende. Ik moest zeggen dat het wel een goede DJ was, want je kon heerlijk op deze liedjes losgaan. Even keek ik rond en ik zag dat het toch een behoorlijk grote club was. Ook zag ik een paar good-looking jongens, maar daar besteedde ik verder geen aandacht aan.
Opeens kwam ‘Bomastic’ er op en dit is hét liedje waar ik altijd op schuur. Maar dan ook altijd. Ik keek naar wat Wendy aan het doen was, maar die was al met Ibi aan het schuren, wat begrijpelijk is. Ik keek naar Gregory en zag dat hij een beetje schaapachtig naar een meisje aan het lachen was. Hij zag dat ik keek en kwam toen naar mij toe. Dan maar met hem schuren. Ik liep ook naar hem toe. “Niet schrikken, maar dit is zeg maar het liedje waar ik altijd op schuur.” Riep ik in zijn oor. Eerst kreeg ik een onbegrijpelijke blik, tot hij wist wat ik bedoelde. “Ik bied me wel aan hoor.” Kreeg ik als reactie. Met een grijns draaide ik me om en zo begon ik tegen Gregory aan te schuren. Alweer deze rotgevoelens in mijn buik, ze moeten weg.

Reageer (7)

  • Maroni

    Goed geschreven

    (Waar hebben jullie dat gelezen!!!!)!!!!

    Snel verder!!!

    Xxxx

    1 decennium geleden
  • Tresh

    lEUK GESCHREVEN !

    HET IS VOLGENS MIJ NIET WAAR VAN DIE NIEUWE VRIENDIN , IK ZAG HET EERST OOK MAAR VOLGENS MIJ IS HET EEN GERUCHT.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen