Proloog
Dus, hier is de proloog. Ik beloof dat ik zal proberen om mijn altijd veel te lange berichtjes kort te houden dit keer. Lees dus maar gewoon. (:
Ik moet toch nog even een opmerking maken. Ik gebruik de Engelse termen omdat ik de Nederlandse gewoon niet meer vind klinken en ik vooral nog Engelse fanfic lees. Een squib is een snul in het Nederlands, een persoon die tovenaars als ouders heeft maar zelf geen tovenaar of heks is.
Ik moet toch nog even een opmerking maken. Ik gebruik de Engelse termen omdat ik de Nederlandse gewoon niet meer vind klinken en ik vooral nog Engelse fanfic lees. Een squib is een snul in het Nederlands, een persoon die tovenaars als ouders heeft maar zelf geen tovenaar of heks is.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Poor al
8 jaar geledenAangezien ik in een herleesbui ben
1 decennium geledenen vooral niet moet leren of zo, ben ik dit verhaal ook opnieuw aan het lezen en ik vind dit echt al een heel sterk begin. Ik denk dat ik dit zeker één van je sterkste verhalen vind, omdat je een gewoon uitganspunt ('Over de zoon van Harry Potter schrijven') een heel bijzondere twist hebt geschreven ('dat hij toverkracht heeft) en er zelf iets actueel in hebt gestoken ('het gay-zijn'). Daarvoor: woehoew, geweldig gedaan! Ik ga eens verder lezen (:Hoi!
1 decennium geledenIk ga je verhaal opnieuw lezen.
Jaja, ik ga die tijd nemen.
Want ik heb daarnet besloten dat ik mijn Nederlands recensie over jouw verhaal ga schrijven.
Dat klinkt vast heel raar, dus ik zal het even uitleggen.
Het zit zo. Voor mijn Nederlands schrijfexamen moet ik 4 teksten voorbereiden die te maken hebben met hetzelfde onderwerp: een betoog, een recensie, een uiteenzetting en een beschouwing.
Uiteindelijk krijg ik op het schrijfexamen zelf te horen welke van de 4 teksten ik moet schrijven.
Ik hoef er dus maar één echt te schrijven, maar misschien wordt dat de recensie wel. We zullen zien.
Ik doe het over fanfictie. Mijn leraar is er al enthousiast over, dus ik mag mijn recensie doen over iets wat niet geheel bekend is.
Ik was dus op zoek naar een goede fanfictie en toen dacht ik aan jouw verhaal.
Nou, dat was het wel zo'n beetje.
Als je toevallig weet hoe ik mijn betoog over iets van fanfictie kan schrijven, vertel het me alsjeblieft (:
Mijn beschouwing gaat over de vraag of fanfictie copyright schending is en mijn uiteenzetting over fanfictie in het algemeen.
Xx
lol, iedereen noemt perkamentus perkiexD
1 decennium geleden@Drarry4ever, dan klopt het toch? De eerste waar hij over praat is Sneep, en de tweede is Perkie?
1 decennium geledenEn Rowling heeft inderdaad bekend gemaakt dat Perkamentus Gay was, muhaha.