Foto bij 23

Harry Styles


Vanuit de deur opening keek ik naar niall die ineen gedoken op de grond zat. Ik voelde tranen in mijn ogen. Ik gaf het toe ik was bang om hem ook te verliezen niet omdat..nou meer omdat hij de ziekte niet meer aan zou kunnen en Hij liever dood wou niet meer wou vechten tegen de ziekte. Zuchtend liep ik naar hem toe en stak mijn hand uit. 'kom laten we snel naar huis gaan.' zei ik zachtjes. Ik belde louis op om ons op te halen in de taxi vond ik het niet vertrouwd als niall de hele taxi onder zou spugen hadden we dat weer. 'louis? kom ons snel halen!' zei ik snel en hing direct weer op om niall omhoog te helpen toen ik zag dat hij tevergeefs weer ging zitten. ' leun maar op mij' zei ik en ik zag hem mij snel bij mijn schouder pakken en ik sloeg een arm om hem heen om hem staand te houden. Al snel bereikten we de uitgang en we namen plaats op een bankje. ' harry?' vroeg niall. Ik keek hem aan maar hij zei niks hij bleef alleen voor zich uit staren. 'ja?' vroeg ik maar. Hij draaide zijn hoofd mijn kant op. ' ben ik nu een last voor jullie? ik bedoel ik kan niet meer naar afspraken met het magnement, singings en het gaat steeds slechter op het laatst.' Ik keek hem bang aan. Ik wou niet dat hij zou ging denken zo ging het bij een oude vriend van mij ook. Hij dacht dat hij een last voor iedereen was en stopte met vechten tegen de ziekte. ' je bent geen last nialler. We willen je helpen hierdoor heen, en dat gaan we ook doen ik beloof het.' zei ik. Ik hoorde een auto die scheurend voor het ziekenhuis pakeerde. Dat kon alleen louis zijn. Ik stond op en liet niall op mij leunen. Ik keek louis even aan van dit is niet goed en hij richtte zich snel op niall. 'ga maar achterin liggen, harry komt wel voorin.' zei louis en ik hielp niall de bus in en liep zelf naar voren toe waar louis mij tegnhield. 'harry, wacht even.'zei louis. 'vertel, wat is er aan de hand? hij heeft er nnog nooit zo beroerd uit gezien.' zei louis bezorgd. '3de chemo, de arts waarschuwde al maar dit lijkt wel erger.' zei ik zacht. Louis knikte en gaf mij een knuffel 'niall gaat niet opgeven harry.' hoorde ik hem in mijn oor fluisteren voor dat hij in het busje stapte. Ik ging naast hem zitten aan de bijrijders kant en zette zacht de muziek aan en staarde uit het raam. Ik zou hem helpen. Ik kon niet nog een vriend verliezen....

sorry laat deeltje maar was joggen en er is dus waarschijnlijk iemand VERMOORD bij mij in de buurt #lekkerENG

Reageer (1)

  • Salute

    Arme Niall
    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen