Wolfs is opgepakt door de KPLD. Hoezo? Ze hebben de 4 miljoen euro in zijn auto gevonden. Ik geloof het niet Marion. Hij heeft het niet gedaan. Gisterenavond zei hij dat hij nooit oneerlijk tegen mij was. Wat moet ik nu doen. Ellis verwittigen misschien dat zij iets kan regelen. Samen gaan we naar Ellis0 Hey Eva, waar is Wolfs? Heeft de KPLD je nog niets gezegd. Wat zouden ze me moeten vertellen. Wolfs, ze hebben Wolfs gearresteerd. De tranen lopen weer over mijn wangen. Ik kan er niets aan doen. Eva, het komt allemaal goed. Ga naar huis Eva zodat je wat kunt bekomen. Dank je wel. Geen probleem. Ik kom het kantoor van Ellis uit. Marion, ik ga naar huis om wat te bekomen. Is goed Eva. Ik ga naar huis en doe mijn sportkleren aan. Ik loop naar de Maas om daar mijn gedachten wat te kunnen ordenen, maar ik denk de hele tijd aan Wolfs. Ik ga na een uur weer naar huis. Ik neem een douche en daarna haal ik chinees. Na het eten kijk ik nog wat tv en daarna kruip ik in mijn bed maar ik geraak niet in slaap.

Ik droom de hele belevenissen van vanmiddag opnieuw. De zin: Ik ben nooit oneerlijk tegen je geweest bleef in mijn droom maar herhalen. Ik schiet wakker. Het is 4 uur ’s nachts. Ik besluit maar wakker te blijven. Om 8 uur kom ik aan op het bureau. Eva, kom je naar mijn bureau. Ellis kijkt bezorgd. Ik ga zitten. Wat is er? De KPLD heeft gebeld. Mag ik Wolfs zien? Of beseffen ze dat hij onschuldig is. Nee, hij is weg Eva. Is hij..? De tranen stromen weer over mijn wangen. Nee, hij is niet dood maar hij is verdwenen bij de KLPD. Hij is ontsnapt. Waarom doet hij dat, hij is onschuldig. Ik weet het niet Eva maar hij zal er wel een hele goeie reden voor hebben omdat te doen. Ja, dat geloof ik ook. Wolfs, wat ben je toch van plan? Dwaalt er de hele tijd door mijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen