Dankzij MarissaXliam nog het laatste hoofdstuk. :)

Ik ben troiwens weer een nieuwe begonnen. Ook met Harry/OneDirection. :) give it a try.
Link: http://www.quizlet.nl/stories/69217/while-you-were-sleeping--harry-e-styles-/

En je moet die van 1Dforlife ook lezen. Die is ook super leuk!
Link: http://www.quizlet.nl/stories/69197/you-make-it-worth-living-1d/

Elise's pov.

'Wees voorzichtig, oke?' roep haar achterna. 'Jahaa!' roept ze terug. Harry doet een arm om me heen. 'Het komt wel goed. Maak je nou geen zorgen.' Ik zie haar de bus instappen en bij het raam gaan zitten. De bus rijdt weg en ik zwaai. Mijn kleine dochter gaat voor het eerst alleen naar school mwt de schoolbus. Harry zingt zachtjes ons lied. Het had zoveel herinneringen. Lisanne en Liam waren getrouwd, net als Maya en Louis, Miriam en Zayn en Leonie en Niall. Iedereen is gelukkig. Harry en ik lopen weer naar binnen en gaan op de bank zitten. 'Ik hou van je.' zegt Harry. Ik leun tegen hem aan. 'Ik hou van je.' zeg ik. Ik suit mijn ogen en hij doet zijn armen om me heen. 'Ik kan me geen beter leven wensen.' zegt Harry gelukkig.


Nog een keer thankss dat je dit verhaal hebt gelezen! (H)
Love yaa!

Reageer (8)

  • QuinsyxNiall

    zo een mooie story

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Hele leuke story!

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Mooie story

    1 decennium geleden
  • Dragonrage

    Mooi! :3

    1 decennium geleden
  • BritishGirl

    pfff, heel de nacht op gebleven om je story te lezen, maar nu ga ik gaan slapen want over 4 uur moet ik alweer op.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen