Kandidaat Starkiller en Esquisto
http://www.youtube.com/watch?v=dW68PROhwgU
Passerby
Heel leuk dat jullie samen zingen, maar de ene onderdrukt wel een beetje de andere. Sofie zingt veel zachter dan Ellen. Jullie beginnen in het begin mooi samen en dan zingt Sofie en heb je iets van Woooow en dan komt Ellen en dan heb je iets van hmmm, jammer, want jouw stem komt minder mooi door de micro. Ik zou kijken of je betere opnameapparatuur kan regelen tegen de volgende keer, want jullie stemmen komen er echt een beetje schreeuwerig door op sommige momenten. Ik merk ook op dat Ellen aan het zingen is en dan komt Sofie er tussen en heb je iets van ‘shit’ en stop je. Niet meer doen. Werk je zin af en stopt dan desnoods, maar je mag niet midden in een zin stoppen, want dan lijkt het of je helemaal verkeerd ben. Probeer ook niet te giechelen of te praten tijdens het zingen, want dat stoort.
Phyrila
Het was heel erg leuk dat jullie met 2 zongen, maar daar kan ik natuurlijk niet op beoordelen -dat zou totaal niet eerlijk zijn voor de anderen. Wat ik wel leuk vond is dat jullie soms samen, soms om de beurt zongen. Jullie hebben zachte, mooie stemmen die goed bij elkaar passen. Het is natuurlijk ook makkelijker om samen te zingen, dan ben je veel minder onzeker. Op sommigen momenten ging het wel niet de goede kant op en was het niet zo zuiver, maar voor de rest was het prima!
Tip: Probeer aan die onzuivere momenten te werken, je ziet duidelijk dat jullie 2 lol hebben samen maar soms moet er ook gewerkt worden (: werk aan die onzuiverheden, en dan is het bijna perfect.
xlufjoetoexx
Een koppeltje! 2 beste vriendinnen die samen een geweldig leuk liedje zingen!
Even tussendoor, ik weet niet wie wie is, dus ik noem het meisje met het gestreepte bloesje "Streep" en het meisje met het beige bloesje "Beige".
Jullie uitspraak was goed. Enkele woordjes die ik niet verstond, maar de meerderheid was duidelijk.
Spijtig is dat de kwaliteit vrij slecht was. Waarschijnlijk hebben jullie dit opgenomen met de webcam, kan dat? Als ik nu op jullie noten ga beoordelen, kan het dus dat jullie het met sommige dingen oneens zijn, maar daar geef ik dan jullie webcam de schuld van.
Het was duidelijk (voor mij toch) dat Streep de hoge noten beter kon en Beige de lage. Ik vond het dus ook jammer dat Streep de 2de strofe zong, die toch best laag gaat.
Dan, ik weet niet of het aan mij lag of dat het echt zo was, maar ik denk niet dat jullie echt veel hebben geoefend op voorhand. In het begin zongen jullie samen en dan begon Beige te zingen, maar voor Beige begon, zei Streep nog iets. Ik weet niet over wat dat ging, maar dat viel me wel hard op. Ook zong Streep op een bepaald moment verder terwijl ze moest stoppen. Dat is op zich niet erg, dat kan iedereen overkomen, maar probeer het dan niet te laten opvallen. Nu schoot je half in de lach, waardoor ik het meteen zag.
Jullie inleving was er af en toe, maar nét niet vaak genoeg om te zeggen dat die goed was. Probeer je in Rihanna te verplaatsen en te voelen wat zij zou voelen.
Dan wil ik ook nog even zeggen dat jullie, als jullie echt goed willen kunnen zingen, recht moeten zitten. Zo ineengezakt als hoe jullie nu zaten, bevordert je zang niet.
LovingMemory
Wat leuk, een duo! Jullie stemmen passen mooi samen. Dat is natuurlijk belangrijk als je met elkaar zingt. We hebben jullie ook elk apart gehoord en ook zo klonken jullie zeer goed. De uitspraak van het liedje was ook fijn om naar te luisteren.
Wat ook een pluspuntje was; jullie zagen er goed uit. Altijd leuk om naar te kijken. Jullie twee dames hadden duidelijk plezier. Probeer er wel op te letten dat je tussen je liedje niet met elkaar praat. Maar dat is maar een klein detail.
Totaal: 32/40
Reageer (8)
Sophie zingt noujuist harder dan mij. En we hebben het idd opgenomen met cam.
1 decennium geledenNee sophie, je zei:'Nu gaat ie wel goed' xd. Beige ftw *O*
1 decennium geleden@Passerby maakt niet uit hoor
1 decennium geledenHet kan zijn dat ik mis ben met de personen. Ik heb de foto's bekeken op jullie profiel en dan bij ik bij zoiets uitgekomen.
1 decennium geledenik ben dus Streep'
1 decennium geleden