Foto bij O21.

Oké, short and boring part, maar die horen er nou eenmaal ook bij :c

Anyways, SO MANY ABO'S I'M GONNA DIE! (Quote: Agnes, Despicable Me)

Loveeee x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (53)

  • Louisaa

    awwww. wat schattig.
    Jaaa, Jeugd van Tegenwoordig, zal best wel een schok voor hen zijn ja. hahaaaa. <3

    1 decennium geleden
  • Publisher

    Ik had hem gisteren al gelezen maar was te moe om wat te reageren.. Slecht van mij! Vooral omdat ik gelijk krijg, mhaha! Ik wist het wel!
    Al zou ik het niet erg vinden om rond te lopen met chocola op mijn gezicht: het is lekker EN er is bewezen dat het goed is voor je gezicht.
    Dus why not? Why on earth not?
    Daarnaast maken wij Nederlanders maar rare vertaalbare muziek. Ik wou dat ik hun gezichten kon zien, dat zou echt te geweldig en awesome zijn!
    Volgens mij gaat dit een redelijk lange reactie worden, vooral omdat mijn internet niet meewerkt vandaag en het dus ontzettend sloom is.. Daarnaast krijg ik nog steeds geen mail van Q, wat ontzettend frustrerend is.. Want ik las gisteren dat het de dag daarvoor 24-48 uur ging duren om te maken. Dus. Ik. Flip. Achja. Niet belangrijk voor jou! Ga jij maar weer zo snel mogelijk verder, dan hou ik op met onzin uitbrabbelen.

    1 decennium geleden
  • Bennedict

    Oh dear Lord. Ik denk echt dat jij totally oblivious bent over wat je met me doet. YOU SOULMATE OF MINE.
    Het is zo zielig om toe te geven, maar I'm feeling like a boss omdat ik dit aan het lezen ben ^^
    Dus, confession in ruil voor chapter?
    Goed deal toch :3

    1 decennium geleden
  • Bagnall

    snel verder<33

    1 decennium geleden
  • Brave

    ik moet nu eigenlijk meedoen met de les, maar ik lees jouw story omdat je zo ontzettend moooi geweldig leuk en grappig schrijft! love youuuu x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen