Foto bij O21.

Oké, short and boring part, maar die horen er nou eenmaal ook bij :c

Anyways, SO MANY ABO'S I'M GONNA DIE! (Quote: Agnes, Despicable Me)

Loveeee x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (53)

  • Misseltje

    Dit is het echt één van de weinige Quizlet verhalen die me echt laat glimlachen. Je schrijft echt op een hele leuke manier en het is natuurlijk helemaal geweldig dat je ook nog eens de gesprekken in het Engels schrijft. Dat miste ik op Quizlet een beetje. Ik vind het ook heel leuk dat je het echt benadrukt dat Joy Nederlands is, dus dat je het Engels en Nederlands combineert en zo 1D een stukje van Nederland meegeeft. :) Cool! Ik vind de verhaallijn ook interessant. Er zijn wel meerdere verhalen van dat de hoofdpersoon met 1D in aanraking komt en dan door één of andere reden met ze mee mag reizen/op tour, maar dit is toch wel weer anders. Ik las een paar hoofdstukken terug al dat je jezelf in Joy verwerkt hebt, mooi is dat. :) Ik vind dat van Joy ook echt overkomen, het is niet verzonnen of zo beschreven alsof je er geen verstand van hebt. Het is juist precies goed. Heel interessant en apart, maar niet te dramatisch! Nou, dat is mijn review. :P Ik review niet zo vaak, maar na elk hoofdstuk van dit verhaal had ik gewoon zin om tegen je zeggen van; "Wow, cool man! Dit gaat gewoon ergens over en het is leuk en humoristisch!" Maar dan heb ik natuurlijk weer eens geen zin, de luilak die ik ook ben..:S Nu dacht; laat ik het maar gewoon eens doen. En tadaaa.. mijn langste review ooit, die je ook echt verdiend hebt! ;) Kan niet wachten op de volgende hoofdstukken en alvast succes met het schrijven ervan! :) Liefs.

    1 decennium geleden
  • MoonyLove

    Aww wat liefff.:9~

    1 decennium geleden
  • dynamitexxx

    Jeej!! Dat was weer een hoofdstukje!! Thanx!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen