Foto bij chapter fifty-two.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • TOMMONLINE

    WACHT, MAG IK JE EEN PRIVEBERICHT STUREN MET EEN LEUK IDEE DIE IK HEB?
    verder schrijf je prachtig! <3
    xxx

    1 decennium geleden
  • FuckingYou

    Harry is wel veel cuter, maar dan krijgt ze ruzie met Kiki, Britt en de jongens, dus NIET DOEN.
    Maar wel geweldig verhaal. (:

    1 decennium geleden
  • cuteasabuttn

    I love this story, thay's just it (: !

    1 decennium geleden
  • oliverjohn

    1. deze story is te geweldig
    2. uhm hij is dus geweldig<33
    3. snel verderr<333

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    mag ik je een tip geven:$ het is nu wel weer super leuk! Maar ik ben er een tijdje uit geweest omdat het een beetje langdradig werd:$ dus ik zou gewoon echt als je geen inspiratie meer hebt gewoon eventjes wachten en dan gewoon na 3 hoofdstukjes weinig gebeurtenissen wel weer iets dramatisch of spannends ofzo laten gebeuren.. Ik denk dat je dan een heleboel abo's gewoon attent houdt met je verhaal en je meer reacties krijgt.. Ik weet niet of je iets aan deze tip hebt, maar ik dacht ik zeg het eventjes(A) ik ben zelf ongelooflijk slecht in spanning in verhalen houden, dus ik zeg echt niet dat je slecht schrijft ofzo! Want dat is echt niet waar, maar ik weet dat ik het super leuk vind om drama te lezen, zoals nu;) en volgens mij denkt half Q er zo over..
    anyways, het is nu echt weer super leuk!! Ik ben echt zo blij dat ik weer ingehaakt ben want ik had dit zo niet willen missen!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen