Fredo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Loco

    Wow wat de fuck wats dat voor reactie @hieronder, en dan er zijn genoeg mensen die wel van drama houden. Dan verwijder je je abo maar, er zijn genoeg mensen die dit verhaal wel leuk vinden zoals het is.

    1 decennium geleden
  • EsKaLiDiNg

    compleeet met auset eens,
    niks aan toe te voegen hoe graag ik het ook wil.
    no offence maar ik denk dat ik mijn abo ga verwijderen.
    het is alleen maar drama en iedereen zijn achterlijke rotzakken of bitches.
    voor even is dat leuk, maar niet non stop.
    krijg er hoofdpijn van.
    al moet ik wel toegeven, de schrijfstijl is geweldig i love it.
    (K) CrazySlytherin

    1 decennium geleden
  • Auset

    Dit is allemaal complete bullshit! Wat is er met iedereen? Kevin is de slechtste broer van het millennium want hij noemt zijn eigen fucking zusje "bitchy" en neemt verkering met iemand die zijn zusje verschrikkelijk pijn heeft gedaan! Ik HAAT hem. Punt uit. Justin wil alleen maar fucking seks van haar, het kan 'm niks schelen! En iedereen laat zich in de maling nemen door een HOER die fucking niet te vertrouwen is, genaamd: Caitlin! Ik haat haar zo facking erg! Ik smeek jullie, gooi haar zo snel mogelijk uit het verhaal en misschien kunnen dingen nog goed komen. Maar serieus, ik HAAT Kevin en ik HAAT Caitlin! En Justin is gewoon een ongelovelijke bipolaire zak! Godverdomme...!!! Snel verder, please, voor ik nog harder ga huilen! En ja, ik huil oprecht nu.

    1 decennium geleden
  • LostMoments

    Echt vet zielig! Vooral van Kevin!
    Veel plezier!
    Hopelijk komen er inderdaad deeltjes :$

    1 decennium geleden
  • Soleo

    snel verder!! <3 en veel plezier!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen