Foto bij Verlies - 57

Mensjes, ik merk dat ik de laatste tijd een beetje vergeetachtig wordt
Dus als ik weer een week niet zou posten mag je beginnen spammen ;)

Heel de maand die ons restte tot de aankomst van de vuurheer hing er een sfeer van rouw over de stad. Yue en Sokka brachten bijna al hun tijd samen door. Ik lette regelmatig op Yle, hoewel Sokka zijn dochter ook vaak in de buurt wilde. Hij zou haar niet zien opgroeien, en dat vond hij zowat het ergste van de hele situatie. Sokka oefende ook regelmatig op watersturing, het zou lang duren voor hij het nog eens zou kunnen doen.

Zelf dacht ik ook vaak na over de oorlog, en over wat voor mij belangrijk was. Ik wilde vrede, ik wilde gelukkig zijn, en bovenal wilde ik mijn zus leren kennen. En al snel besefte ik een belangrijk iets. Als de vuurheer verslagen werd, zou de oorlog niet gedaan zijn. Hij had opvolging, die op dezelfde manier verder zou doen. Simpelweg omdat ze niet beter wist. Keylina, of Azulena, moest eerst inzien dat haar vader verkeerd was. Ze moest vrede willen, voor de vuurheer verslagen kon worden. Anders zou de oorlog blijven duren. En bovendien, als ze hem zou opvolgen zonder eerst in te zien dat vrede de beste oplossing is, zou ik haar nooit meer als mijn zus kunnen ontmoeten. Met andere woorden, ik zou er op de ene of andere manier in moeten slagen met haar in contact te komen en haar te overtuigen.

Reageer (2)

  • Padme

    ze moet haar zusje nu ontmoeten...

    het is zo zielig, dat sokka en yue afscheid moeten nemen.

    dat sokka zijn dochter niet kan zien opgroeien.

    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • dayxdreamer

    En dat zonder daar eerst de vuurheer voor te moeten vermoorden... want dan is alles om zeep...

    Dat kan nog wel eens lastig worden!
    Ik wens haar in ieder geval veel succes.

    En zeg nu allemaal dank u omdat ik ben begonnen met spammen zodat er een nieuw deeltje kwam xD

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen